هرکس بتواند مقابل پدر و مادرش متواضع باشد عزیز عالم است

کاشمر(پانا) - نماینده مردم ترشیز کهن در مراسم روز پدر در کاشمر گفت هرکس بتواند مقابل پدر و مادرش متواضع باشد، عزیز عالم است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هرکس بتواند مقابل پدر و مادرش متواضع باشد عزیز عالم است

حجت الاسلام جوادنیک بین نمایند مجلس شورای اسلامی شهرستان کاشمر در مراسم ولادت حضرت علی(ع) گفت: خداوند آنچه که می‌خواهد به بنده هایش بدهد داده است دو نفر خدای روی زمین برای شما بچه ها پدر و مادر هایتان هستند. فرقی نمی‌کند شما 6 سال سن داشته باشید یا 38 سالتان باشد بچه، بچه است هر چقدر هم بزرگ شود معلم شود، نماینده شود، مدیر شود باز هم به آغوش گرم پدر و مادر نیاز دارد.
وی در ادامه افزود: اگر حاج قاسم، حاج قاسم می‌شود و در اکثر نقاط عالم برایش بزرگداشتی می‌گیرند، اگر اسم حاج قاسم می‌آمد همه آمریکایی ها و همه کسانی که به استکباری دیگر متصل بودند تن و بدنشان به لرز می افتاد ولی وقتی در مقابل پدر و مادرشان قرار می‌گرفتند خم می‌شدند و دست پدر و مادر خود را می‌بوسیدند.

نماینده شهرستان در ادامه سخنرانی خود گفت: هرکس بتواند مقابل پدر و مادرش متواضع باشد عزیز عالم است.
وی افزود: زنان گره گشای داخل خانه هایمان هستند و قدرشان را به درستی نمی‌دانیم. اگر می‌گویند روز مرد منظور مردانگی است مردانگی به معنای اینکه به ناموس مردم نگاه نکنید، مردانگی به این است که به زنان و هر فردی که از او ضعیف‌تر است، ظلم نشود.
نیک بین در پایان گفت: آنقدر دست پدر و مادر هایتان را ببوسید تا آنها از شما راضی باشند.

خبرنگار: شیوا براتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار