به مناسبت روز پدر انجام شد؛

پیام تبریک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل

اردل(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان اردل ارژنگ بهرامیان در پیامی، فرارسیدن سیزدهم ماه رجب، زاد روز با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل

بهرامیان ضمن تبریک این روز در گفت و گو با پانا اظهار کرد: سیزدهم ماه رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش ، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

وی ادامه داد: خورشید سیزده رجب از افق ولایت طلوع کرد و تابش انوار علم ، عدالت ، شجاعت و سخاوت را برای جهانیان به ارمغان آورد و روزی بی بدیل پدیدار شد که جهان شاهد شکفتن اسوه ی کمال و معرفت شد و از بستر کعبه؛ بزرگ مردی به پا خاست که یاور حقیقی و همیشگی پیامبر اعظم (ص) شد.

بهرامیان اضافه کرد: بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

وی افزود: سالروز ولادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، خصوصا جامعه فرهنگی و دانش آموزی شهرستان اردل تبریک می گویم.

دانش آموز خبرنگار: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار