پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

تهران (پانا) - معاون معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" هرگز علی از حق و حق از علی جدا نمی شود "

فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) و بزرگداشت روز پدر را به همکاران و معلمان آموزش و پرورش استثنایی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. میلاد پر سر سعادت امیر عاشقان، امیر المونین علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت است.

حضرت علی (ع) مظهر علم، عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت با خصوصیات یکتایی که داشتند الگوی مناسب برای همگان بودند و به دلیل بزرگ نگه داشتن اسم ایشان و از بین نرفتن خصوصیات والای ایشان زادروز تولدشان را روز مرد و روز پدر نامیده اند تا همگان زحمات و فداکاری های ایشان را به یاد بیاورند و اخلاق و رفتار نیک آن حضرت را الگویی برای زندگی خود بدانند.

مجددا روز پدر را به تمامی فرهنگیان ارجمند به ویژه معلمان محترم استثنایی در مدارس سراسر کشور که اهتمام و تلاش های شایسته و ارزشمندشان در تعالی و پیشبرد اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت شایسته تقدیر و تشکر فراوان است و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است که در سایه برکات ماه پر خیر و فضیلت رجب، روح و جانمان را به انوار فضایل بی حدش جلا بخشیده و راسخ تر و استوار تر از همیشه در مسیر راستین هدایت و ولایتش گام نهاده و در مسیر خشنودی خالق و خدمت به خلق خداوند تبارک و تعالی سر بلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار