ارشاد شفافیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد

زنجان (پانا) - مدیر کل فرهنگ اسلامی و ارشاد استان زنجان گفت شفافیت سرلوحه کار ارشاد خواهد بود و هر کمکی به هر موسسه‌ای شود، اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ارشاد شفافیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد

امرالله حسنی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر جنگ روایت‌ها مهمترین مسئله رسانه‌هاست و چون جامعه نیاز به اطلاع از وقایع دارد از همین رو نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم و تعیین کننده است.

مدیر کل فرهنگ اسلامی و ارشاد استان زنجان با اشاره به اینکه در همین شرایط، رسانه‌ های خاصی وجود دارند که به دنبال وارونه نشان دادن مسائل هستند، گفت: وظیفه اصلی رسانه، هدایت جامعه به سمت مبانی اصلی کشور است.

حسنی ادامه داد: اگر ما نتوانیم داشته‌های خودمان را تبیین کنیم آنها برای ما تبیین خواهند کرد و به خاطر کم‌کاری در همین مدت متاسفانه فضا برای تطهیر رژیم شاهنشاهی ایجاد شده است از همین رو نقش رسانه‌ها بسیار مهم است.

حسنی با بیان اینکه ما باید از آزادی مطبوعات به نحو احسن استفاه کنیم، گفت: البته مطلبی که نوشته می‌شود باید متقن باشد.

وی در ادامه به خطرات شغل خبرنگاری اشاره کرد و گفت: خبرنگاران شغل پرخطری دارند و ما نیز وظیفه داریم که مشکلات آنها را حل کنیم.

حسنی افزود: البته شفافیت نیز در سرلوحه کار ارشاد خواهد بود و هر کمکی به هر موسسه‌ای شود، اعلام خواهد شد تا شخص بداند که رصد می‌شود و هم رسانه‌ها بدانند چه اتفاقاتی رخ داده است.

حسنی در انتهای صحبت های خود درباره پیگیری وضعیت یکی از خبرنگاران نیز که در کما به سر می‌برد، گفت: بحث مربوط به بیمه تکمیلی برای سه ماه واریز شده است و ما کماکان از همسر وی پیگیر حال این همکار برای انجام اقدامات بعدی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار