مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان پردیس:

اردوهای راهیان نور سبب آشنایی نسل جوان با فرهنگ از خودگذشتگی می‌شوند

پردیس (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان پردیس در جلسه راهیان نور مجازی  گفت در اردوی راهیان نور مجازی نسل جوان با فرهنگ ازخودگذشتگی، ایثار، فداکاری و شهادت که جزء آموزه‌های دین و قرآن است، آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور سبب آشنایی نسل جوان با فرهنگ از خودگذشتگی می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی زحمتکش در رابطه با مهم‌ترین درس اسلام اظهار کرد: یکی از درس‌های بزرگ مکتب اسلام و قرآن، درس انسانیت، از خود گذشتن در راه خدا و فدا شدن در راه ارزش‌ها است که این درس‌ها در راهیان نور به نسل جدید آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از فواید راهیان نور این است که نسل جوان متوجه می‌شود که لازم است تا در مقابل دشمنان آماده باشد، ادامه داد: در راهیان نور، نسل جوان به این نتیجه می رسد که دشمنان ما قافل نیستند. متوجه می شوند که اگر دشمنان نتوانستند در میادین جنگ نظامی کاری بکنند، امروز هم بیکار ننشسته اند و با جنگ نرم به جنگ بر علیه ما آمده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان پردیس افزود: جوان امروز ما در راهیان نور با ابزار های امروزی، جنگ نرم در برابر دشمنان مقابله می‌کند و آگاهی‌اش را بالا می برد تا بتواند در برابر جنگ نرم امروزی با تمام ابر رسانه‌هایی که در دست این دشمنان قسم خورده اسلام و ارزش‌های دینی است مقابله کند.

زحمتکش با بیان اینکه امام خمینی (ره) با مقاومت فرزندان این کشور توانست در برابر رژیم پهلوی بایستد و این کشور رابه پیروزی برساند، اظهار کرد: نسل جدید نیز می‌آموزد تا احیاگر فرهنگ غدیر در جامعه نوین اسلامی باشد و بتواند تمدن نسل جدید جامعه اسلامی را رقم بزند.

وی ادامه داد: در حقیقت راهیان نور می‌توانند این گفتمان را احیا کند و این رویداد انقلاب اسلامی را زنده کند. و می آموزد که خاطرات شهدا، زندگی نامه شهدا آخرین درسی است که برای نسل جوان و آینده کشور ما آموزنده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان پردیس گفت: امروز اگر بخواهیم به انسانیت و قله معرفت برسیم راهی نداریم جز اینکه شهدا را الگوی خودمان قرار بدهیم و از این الگوگیری بتوانیم خودمان را در درجه اول قرار بدهیم و بتوانیم به خدا نزدیک شویم و جامعه خودمون را از فساد نجات دهیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مائده قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار