معاون سیاسی شهرستان پردیس:

دانش‌آموزان، گام‌ دوم انقلاب را پیش می‌برند

پردیس (پانا) - معاون سیاسی شهرستان پردیس در رابطه با گام‌ دوم انقلاب در راهیان‌نور مجازی گفت گام‌ اول انقلاب با دشواری‌های بسیار پشت سر گذاشته شد؛ اکنون در گام‌دوم انقلاب، این دانش‌آموزان هستند که گام‌ دوم انقلاب را پیش می‌برند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، گام‌ دوم انقلاب را پیش می‌برند

ابراهیم ریحانی در رابطه با گام دوم انقلاب ادامه داد: ۴۰ سال است که از گام‌ اول می‌گذرد، ۸ سال دفاع مقدس، ترورهایی که اتفاق افتاد، جنگ فرهنگی و موارد دیگر، اکنون که به گام دوم انقلاب رسیده‌ایم و چهل سال دوم را شروع کرده‌ایم با کوله‌باری از تجربه در زمینه‌های مختلف می‌توانیم انقلاب را پیش ببریم.

وی تصریح کرد: در پیروزی گام‌ اول انقلاب معلمان، مدیران، مسئولان و دیگر اقشار جامعه دست داشتند ‌و اکنون شما دانش‌آموزان در پیروزی‌های آینده دست خواهید داشت و امروز اگر ما در جایی ایستاده‌ایم که تمام کشورهای جهان بر روی ما حساب باز می‌کنند باعث این احترام و برتر بودن دانش‌آموزان گام‌ اول انقلاب بوده‌اند.

معاون سیاسی شهرستان پردیس در رابطه با نقش دانش‌آموزان در گام‌ دوم انقلاب توضیح داد: شما دانش‌آموزان امروز قرار است در گام‌ دوم انقلاب کارهای بزرگ علمی را برای کشور پدید آورید، اگر ما اکنون به این جایگاه بزرگ در علم و تکنولوژی رسیده‌ایم زحمات دانش‌آموزان و دانشجویان گام اول بوده است پس شما نیز می‌توانید.

ریحانی در رابطه با بزرگ‌ترین دست‌آورد کشور ایران، افزود: بزرگ‌ترین دست‌آورد کشور عزیزمان ایران انسان‌سازی بوده است. برای مثال در گام اول انقلاب حسین‌فهمیده‌هایی که در سن ۱۳ سال در جبهه جنگ جان خود را دادند تا وجبی از خاکمان را دشمنان نگیرند یا احمدی روشنی‌هایی که در نیروی هسته‌ای، صنایع اتمی، تکنولوژی که از نظر جهان پیشرفته‌ترین مباحث علمی جهان، ما را به قله‌های بزرگی رساندند و با این نمونه افراد توانستیم موفق شویم تا با کشورهای تراز اول جهان برابری کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: اگر امروز ما در جهان رتبه بالایی داریم و با کشورهای تراز اول جهانی برابری می‌کنیم تمام این‌ها نتیجه زحمات دانش‌آموزان گام اول انقلاب بوده است، بعضی از آنها امروز شهدای ما هستند، بعضی از آنها اساتید، مدیران، مسئولان پس شما هم اگر بخواهید می‌توانید به هر جایگاهی که می‌خواهید دست یابید.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار