مدرس کشوری طرح یاریگران زندگی:

سبک زندگی سلامت‌محور بر مبنای فرهنگ اسلامی است

شهرری (پانا) -– مدرس کشوری طرح یاریگران زندگی گفت سبک زندگی سلامت محور بر مبنای فرهنگ اسلامی است و این سبک زندگی در روند دستیابی به سرمایه اجتماعی و جامعه سالم با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی می تواند راه حل مناسبی برای تمامی مشکلات زندگی سالم در عصر حاضر محسوب شود.

کد مطلب: ۱۲۵۵۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سبک زندگی سلامت‌محور بر مبنای فرهنگ اسلامی است

مصطفی برجی مدرس کشوری، در جلسه طرح یاریگران زندگی که به همت کارشناسی مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ناحیه دو شهرری در مدرسه کم‌برخوردار شهدای فولاد برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، به ارائه نکاتی ارزشمند جهت اصلاح سبک زندگی خانواده پرداخت.

وی با اشاره به تحکیم خانواده افزود: توانمندسازی والدین به منظور ارتباط مؤثرتر با فرزندان از طریق افزایش آگاهی و تکیه به موازین دینی، از دیگر موارد مهم طرح یاریگران زندگی است.

این مدرس کشوری با اشاره به مطالعه سند ملی حقوق کودک و نوجوان که در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست ابراهیم رئیسی، رئییس جمهور صورت گرفت، نکات قابل توجهی برای حاضرین در جلسه بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، تلاش غرب در ترویج زندگی غربی در ایران، زیان‌های بی جبران اخلاقی، اقتصادی، دینی و سیاسی به کشور و ملت ما زده است، مقابله با آن، جهادی همه جانبه و هوشمندانه می‌طلبد.

برجی در پایان نقش آموزش و پرورش را در این حرکت جهادی، کاملا محسوس و قابل تأمل برشمرد‌.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار