رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دماوند:

نمایشگاه انقلاب هویت ایران را به تصویر می‌کشد

دماوند(پانا) - رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دماوند، در بازدید اعضای اتحادیه انجمن‌اسلامی به همراه مدیر و معاون پرورشی اداره‌ آموزش و پرورش دماوند، از نمایشگاه انقلاب مدارس متوسطه، نمایشگاه انقلاب را تصویری از هویت دیروز، امروز وفردا ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه انقلاب هویت ایران را به تصویر می‌کشد

شیرین میرزایی نماینده اتحادیه انجمن‌اسلامی دماوند در گفت و گو با پانا گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب از سوی اتحادیه انجمن‌اسلامی به همت دانش‌آموزان و معاونین مربیان پرورشی دهمین سال فعالیت خود را آغاز کرده و در این نمایشگاه هویت ایران و ایرانی در سه دوره دیروز، امروز، فردا به تصویر کشیده می‌شود و دستاوردهای انقلاب و معرفی قهرمانان ملی، معرفی کتاب، بیانیه گام دوم انقلاب، بازارچه دانش‌آموزی و مهدویت از بخش‌های دیگر این نمایشگاه‌ است.

وی در ادامه بیان کرد: اتحادیه انجمن اسلامی به دنبال زبده‌یابی و زبده‌پروری برای ساخت ایرانی ‌آباد و از همه مهم‌تر رساندن انقلاب‌اسلامی به انقلاب مهدوی است که نمایشگاه مدرسه انقلاب کارگاهی را برای این‌که دانش آموزان پذیرش مسئولیت های مهم این موضوع را بیاموزند و برعهده بگیرند.

میرزایی ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان واقعی ایران و سربازان انقلاب امام زمان(عج) هستند و این عرصه‌ ها فرصتی برای آزمودن و تمرین مدیریت، اجرا و به کار بستن آگاهی و توانمندی ها است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه ها از سوی مدارس این فرصت را ایجاد می کند تا استعداد، توانایی و آگاهی دانش آموزان در عرصه های مختلف شناسایی و به کار گرفته شود.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار