فرزند شهید حسینی:

برای من هر روز، روز پدر است

دماوند (پانا) - دختر شهید حسینی در رابطه با ارزش و اهمیت از خودگذشتگی‌های پدر در خانواده، می‌گوید پدرانی در این سرزمین هستند که حاضرند هر سختی را تحمل کنند اما فرزندانشان در آسایش باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برای من هر روز، روز پدر است

سما حسینی، دانشجوی دانشگاه تهران و ساکن شهرستان دماوند در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: پدرانی در سرزمین خود داریم که حاضرند هر سختی و مشقت را تحمل کنند اما فرزندانشان در آسایش باشند. من در زندگی خودم از داشتن پدر محروم بودم و فقط از نام پدر یک نام شهید برایم باقی مانده است. شاید اگر جنگ تحمیلی نبود او الان در کنار من بود ولی اگر در جنگ هم شرکت نمی‌کرد، الان نمی‌توانستم با آرامش بر روی صندلی درس بخوانم.

وی درباره‌ پدر خود توضیح داد: او مردی شجاع بود و دوست نداشت یک تکه از خاک میهنش به دست دشمن بیفتد. پدر من کسی بود که از جان خود گذشت تا کسی نتواند به ناموسش نزدیک شود. پدر من در آخرین روز‌های جنگ به شهادت رسید و صدا کردن نام بابا برایم به آرزو تبدیل شد.

این فرزند شهید، در ادامه بیان کرد: پدران در این اوضاع اقتصادی همه چیز را برای خانواده و فرزندانشان آماده می‌کنند تا خنده بر روی لبان فرزندانشان باشد. مشکلات خود را پشت در می‌گذارند و با لبخند وارد خانه می‌شوند.

حسینی ادامه داد: در جایی از شهرستان های اطراف استان تهران دیدم که یک سرپرست خانواده پول دارو و هزینه پرداخت فرزند مریض خود را ندارد. همان جا بود که آرزو کردم خدایا هیچ پدری را شرمنده خانواده‌اش نکن.

وی در آخر بیان کرد: شاید در سال یک روز به عنوان روز پدر اعلام شده است اما به نظر من هر روز روز پدر است.

خبرنگار دانش‌اموز: مریم ملاکریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار