«معاون هماهنگی و نظارت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور» منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در حکمی، مجید عابدی را به عنوان معاون هماهنگی و نظارت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
«معاون هماهنگی و نظارت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور» منصوب شد

متن حکم مهدی فیاضی به شرح زیر است:

جناب آقای مجید عابدی

باتوجه به تعهد، تجارب و شایستگی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون هماهنگی و نظارت مرکز اموربین‌الملل و مدارس خارج از کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های ریاست محترم جمهور، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق باشید. در این راستا رعایت اصول دولت مردمی شامل عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری الزامی است.

انتظار می‌رود در پیگیری مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های ابلاغی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مقررات و شرح وظایف اختصاصی و ابلاغی و موارد ذیل اهتمام داشته باشید و علاوه بر گزارش مستمر، نتیجه تحصیلی اقدامات را پایان اردیبهشت ماه هرسال جهت ارزیابی تحقق مفاد مذکور در ابلاغ به اینجانب گزارش نمایید.

1. دانش‌بنیان کردن کلیه امور واحد مربوطه

2. مردمی‌سازی و اجتماعی‌سازی امور و جلب مشارکت نخبگان و نهادها

3. فناوری سازی کلیه امور ممکن وکارآمدسازی

4. بهسازی تعاملات با نهادهای بین‌المللی مرتبط داخلی و خارجی

5. تدوین برنامه درسی و ثبت دیپلم بین‌المللی مبتنی بر ارزش‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای آن درمدارس مرتبط با حفظ هویت اسلامی - ایرانی

6. پیشرفت کیفی و توسعه کمّی مدارس مرتبط و افزایش تعداد محصلان خارج کشور

7. تحول در برنامه‌های مرکز بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش و سرپرستی‌ها و مدارس و چگونگی ارتباط با نهاد‌ها‌ی بین‌المللی برای تحقق رسالت تعالی در راستای اجرای برنامه راهبردی پنج ساله مرکز

8. تخصص گرایی، جوان گرایی و جانشین پروری

9. ایجاد پیوست اقتصاد آموزشی قانونمند و منضبط برای کلیه امور

توفیق روز افزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوّل از خداوند متعال مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار