سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ خبر داد:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان ساوجبلاغ در مسابقات جهانی کونگ‌فو

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد برگ زرین دیگری از افتخارات دانش‌آموزان ساوجبلاغی در مسابقات جهانی کونگ‌فو ارمنستان در صفحه افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان ترسیم شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان ساوجبلاغ در مسابقات جهانی کونگ‌فو

صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: بار دگر سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرورآفرین دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صفحه افتخارات آموزش و پرورش ترسیم شد.

وی افزود: دانش آموزان دلاور شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ یاسین خسرو پور، ملیکا امیری ، الناز معصومی، ثنا مددی کسب مدال طلای جهانی ارمنستان در رشته کونگ فو و نیایش بیگی مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را ازآن خود کردند.

پورروستا اضافه کرد: چه غرورآفرین است دانش آموزی که روی نیمکت های مدرسه نشسته را بر بالای سکوی قهرمانی جهان ببینی و چه جادویی می کند این تصویر زیبا، چراغ امید در دل های فرزندان این شهرستان می افروزد و راه نمایان می سازد که با تلاش و پشتکار می شود رسید به آنچه که دست نیافتنی به نظر می رسد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطرنشان کرد: با قدردانی از تلاش این ورزشکاران و دانش آموزان عزیز، این موفقیت را به خانواده آنان، جامعه بزرگ تعلیم و تربیت، مردم ورزش دوست استان البرز و شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ، مربیان پر تلاششان تبریک گفته و برای این دانش آموزان عزیز آرزوی عزت، سربلندی و موفقیت را دارم.

امید است شاهد موفقیت همه عزیزان دانش آموز ورزشکار در عرصه جهانی و برافراشته شدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی باشیم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار