در کرسی آزاداندیشی دانش‌آموزی ویژه دهه فجر عنوان شد:

چرا بیشترین هجمه‌های فرهنگی در فضای مجازی به سوی زنان است؟

زابل (پانا) - کرسی آزاداندیشی در بستر فضای مجازی با موضوع نقش انسجام خانواده و آموزش مهارت‌های اجتماعی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب، به مناسبت دهه فجر توسط اعضای مجلس شورای دانش‌آموزی شهرستان زابل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
چرا بیشترین هجمه‌های فرهنگی در فضای مجازی به سوی زنان است؟

رییس مجلس دانش آموزی دختران شهرستان زابل با بیان اینکه مادر کانون یک خانواده است و زن در جامعه اسلامی نقش برجسته و تاثیرگذار و هدایت‌گر را به برعهده دارد؛ اظهار کرد: از دامن زن انسان های مهم و تاثیرگذاری پرورش پیدا می‌کنند از همین جهت همواره هجمه‌های دشمن به سوی زنان جامعه اسلامی است.

کوثر کوچال ادامه داد: بعد از انقلاب نقش زنان در جامعه بسیار بیشتر از قبل شد و از آن جایی که تربیت در خانواده به عهده مادر است، نیازمند این هستیم تا سطح آگاهی مادران پیرامون تربیت اسلامی فرزندان افزایش پیدا کند.

وی با طرح این سوال که چرا هجمه‌ها به سوی زنان است؟ افزود: اگر اندکی تامل کنیم متوجه خواهیم شد که زن مربی جامعه است و سعادت و شقاوت کشور بسته به وجود زن است به همین دلیل دشمنان سعی بر این دارند تا با انحراف اخلاقی بانوان را به فساد بکشانند.

وی ادامه داد: جولان بلاگرهای خطرناک در فضای مجازی بانوان و دختران ما را تهدید می‌کند چرا که یک بلاگر تاثیر ذهنی و روانی زیادی بر مردم می‌گذراد و فعالیت‌های او در صفحه خود دنبال کنندگان بسیاری را دارد.

کوچال تصریح کرد: هم اکنون رفتار و گفتار کنش‌گران فضای مجازی روی فکر و ذهن مردم بسیار اثرگذار است، این در حالی است که اکثر بلاگرها بر اساس سبک زندگی غربی فعالیت می‌کنند و همین موضوع برای فرهنگ اصیل خانواده‌های ایرانی یک تهدید محسوب می‌شود‌.

در این کرسی آزاداندیشی مجازی دیگر حضار نیز نظرات موافق و مخالف خود را پیرامون نقش انسجام خانواده و آموزش مهارت های اجتماعی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب مطرح کردند.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه زهرا عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار