رئیس مجلس دانش آموزی پسران سیستان و بلوچستان:

تشکیل مجلس دانش‌آموزی یک اقدام تربیتی است

دستیابی دانش‌آموزان به نبوغ و بلوغ اجتماعی و فرهنگی از مهمترین اهداف تشکیل مجلس دانش‌آموزی است

سراوان (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران سیستان و بلوچستان گفت هدف از ایجاد تشکل مجلس دانش‌آموزی این است که دانش‌آموزان به یک نبوغ و بلوغ و تربیت اجتماعی و فرهنگی دست یابند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجلس دانش‌آموزی یک اقدام تربیتی است

علی ستوده در دومین جلسه هیات رئیسه مجلس شهرستانی سراوان که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد مجلس دانش‌آموزی یک اقدام و یک کار تربیتی است، اظهار کرد: ایجاد زمینه سیاسی، اجتماعی و مدیریتی در دانش‌آموزان از اصلی‌ترین اهداف مجلس دانش‌آموزی و یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین است.

وی توسعه فرهنگ مشارکتی را یکی دیگر از مهمترین اهداف مجلس دانش‌آموزی دانست و گفت: مجلس دانش‌آموزی در حقیقت عصاره دانش‌آموزان کشور است زیرا این مجلس توسط شورای دانش‌آموزی که نمایندگان آن توسط دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند تشکیل می‌شود.

رئیس مجلس دانش آموزی پسران شهرستان سراوان، مجلس دانش آموزی را پلی برای شناسایی و به فعلیت رساندن استعدادهای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید در بازدید از مدارس به دنبال شناسایی استعدادهای موجود در میان دانش‌آموزان و تجلیل از آنان باشند، چرا که این کار به افزایش انگیزه دانش‌آموزان و رسیدن به اهداف والا بسیار موثر خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد طرح استعدادیابی دانش‌آموزان توسط مجلس دختران و پسران شهرستان سراوان انجام شود و از دانش‌آموزانی که در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف موفق به کسب رتبه شدند تجلیل به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار