ساخت ۳۶۰ هزار منزل مسکونی برای مددجویان

تهران (پانا) - قائم‌مقام کمیته امداد گفت از ابتدای سال جاری ۱۰۸ هزار خدمت عمرانی به مددجویان ارائه شده که از این تعداد، حدود ۵۲ هزار خدمت در حوزه مسکن انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۳۶۰ هزار منزل مسکونی برای مددجویان

به گزارش کمیته امداد، مصطفی خاکسار در مراسم افتتاح ۱۵ واحد مسکن مددجویان در شهرستان سنقر استان کرمانشاه گفت: این واحدها با همکاری کمیته امداد، سپاه و بسیج احداث شده است.

وی با بیان اینکه امدادگران از تمامی امکانات برای خدمت به اقشار نیازمند استفاده می‌کنند، ادامه داد: همه اجزای نظام باید در خدمت مردم باشند و کمیته امداد نیز به خدمت به ولی‌نعمتان، مفتخر است.

قائم‌مقام کمیته امداد با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان در راستای توانمندسازی، از اقدامات مهم کمیته امداد است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۰۸ هزار خدمت عمرانی به خانوارهای تحت حمایت در کشور ارائه شده که از این تعداد، حدود ۵۲ هزار خدمت به حوزه مسکن مددجویی اختصاص داشته است.

قائم‌مقام کمیته امداد افزود: دیگر خدمات عمرانی در قالب تعمیرات منزل و تکمیل و مقاوم‌سازی منازل انجام شده است.

خاکسار با اشاره به برنامه دولت برای ساخت چهار میلیون منزل مسکونی طی چهار سال آینده در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده ۹۰ هزار منزل مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت در کشور در قالب نهضت ملی مسکن ساخته شود.

قائم مقام کمیته امداد بیان کرد: در چهار سال آینده در مجموع ۳۶۰ هزار منزل مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد در کشور احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار