مدیرکل کمیته امداد:

٣ هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت دانش‌آموزی در البرز توزیع شد

کرج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) البرز اعلام کرد تاکنون ٣ هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت دانش‌آموزی با مشارکت خیرین و اعتبارات کمیته امداد در استان تهیه و توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
٣ هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت دانش‌آموزی در البرز توزیع شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، محمد محمدی فرد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) البرز در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: در اجرای طرح حمایتی از دانش آموزان بی بضاعت، این حرکت خداپسندانه در استان به منظور بهره مندی دانش آموزان از آموزش شبکه شاد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه پرداخت شده برای هر دستگاه تبلت دانش آموزی بین ۲.۵ تا ٣ میلیون تومان است.

محمدی فرد تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون یکی از دغدغه های کمیته امداد و آموزش و پرورش را عدم دسترسی دانش آموزان بی بضاعت به کلاس درس تشکیل داد که تاکنون با مشارکت های مردمی توانسته ایم به نیاز تعدادی از این دانش آموزان پاسخ دهیم.

مدیر کل کمیته امداد تصریح کرد: برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت استان نیاز به تداوم مشارکت های مردم از جمله خیرین عضو ۲۵۰ مرکز نیکوکاری البرز داریم.

وی با بیان اینکه ٧ هزار و ۵۰۰ دانش آموز البرز زیر پوشش حمایتی کمیته امداد البرز قرار دارند، اضافه کرد: حدود ۲۶ هزار دانش آموز این استان نیز زیر چتر حمایتی مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش البرز هستند.

محمدی فرد ادامه داد: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی و توانمندسازی اقتصادی برای رشد افراد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و ارتقای دانش و بینش دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) البرز عنوان کرد: با وجود کمک‌های صورت‌ گرفته چنانچه هنوز مددجویان و دانش‌آموزان نیازمندی وجود داشته باشد کمیته امداد این آمادگی را دارد که با کمک و استفاده از ظرفیت خیران به این دانش‌آموزان کمک کند.

محمدی فرد یادآوری کرد: معلمان با وجود ماموریت خاص و حساس تعلیم و تربیت، هیچگاه مشارکت در کار خیر را فراموش نکرده‌اند و همواره محرومان جامعه را در نظر داشته‌اند که نمونه های بارز این حس نوع دوستی و معنوی را ما در استان البرز مشاهده کرده ایم.

وی در پایان تاکید کرد: بسیاری از معلمان البرز در اقدامی خودجوش با اختصاص بخشی از حقوق خود و کمک گرفتن از خیرین زمینه حضور دانش آموزان در کلاس درس شبکه آموزشی شاد را فراهم کردند که این روحیه جهادی آنان قابل تحسین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار