توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی با حفظ کرامت انسانی، گفت با تامین اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان تبلت‌ها برای مددجویان امدادبگیر ۱۳ تا ۱۸ سال خریداری و همراه با سیم‌کارت رایگان رایتل در قالب پلتفرم دیجی‌کالا ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که در کرونا دامن‌گیر همه آحاد جامعه شد، عنوان کرد: افراد در معرض آسیب و کم‌برخوردار با مشکلات بیشتری روبرو شدند. مددجویان بهزیستی ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند؛ لذا در ارائه گزارش از اقدامات بهزیستی برای جمع‌آوری کمک مومنانه در دفتر حفظ و نشرآثار مقام معظم رهبری به تعطیلی مدارس و عدم دسترسی مناسب دانش‌آموزان تحت پوشش اشاره کردیم که مهندس فتاح اعلام آمادگی برای کمک‌رسانی به این دانش‌آموزان تحت پوشش کردند و این شروعی برای توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی با حفظ کرامت انسانی شد.

وی با اشاره به تامین اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای خرید ۸ هزار تبلت، تصریح کرد: یک همکاری مومنانه بین بخش‌های مختلف کشور مشتمل بر سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک دستگاه دولتی، بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی حاکمیتی و رایتل به عنوان نهاد عمومی و غیردولتی(ارائه سیم‌کارت رایگان برای دسترسی به فضای اینترنت) شکل گرفت و در پایان نیز مجموعه دیجی‌کالا به عنوان استارت‌آپ بدون هزینه توزیع هوشمند تبلت‌ها را در اقصی نقاط کشور به عهده گرفت.

قبادی‌دانا، افزود: جمعیت هدف سازمان بهزیستی کشور ۸ هزار مددجو امدادبگیر ۱۳ تا ۱۸ سال با رعایت عدالت بود که با مشارکت بخش‌های مختلف ستادی و استانی بهزیستی این اقدام خوب به عنوان الگو و مدل تعاون در کار خیر شکل گرفت. از لحظه نخست تمام سعی ما بر این باور بود که شان و منزلت اجتماعی این افراد کاملا لحاظ شود و هیچ یک از دانش‌آموزان رو در رو با سازمانی نشدندو مثل یک شهروند عادی در قالب پلتفرم دیجی‌کالا این دیوایس به آنها به صورت شفاف و شایسته ارائه شد.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی با حفظ کرامت انسانی در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی صورت گرفته است؛ چراکه فرزندان بهزیستی آینده‌سازان جامعه هستند و با تحصیل شرایطی را برای خود به وجود می‌آورد که دیگر نیازمند دریافت مستمری و امداد نباشند و خودشان امدادرسان و کمک حال دیگران خواهند بود.

آیین توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی با حفظ کرامت انسانی با حضور وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور، محمد پیرعلی، معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان، یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و امیر پاشا، معاون بازاریابی دیجی‌کالا و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار