سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان ایلام با گرامیداشت دهه فجر گفت:

مجلس دانش‌آموزی نماد بارز شایسته سالاری است

ایلام (پانا) - مجتبی کریمیان، سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان ایلام گفت در نگاه اینجانب مجلس دانش‌آموزی نماد بارزی از مردم‌سالاری و شایسته سالاری، در نوع اعلای آن است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی نماد بارز شایسته سالاری است

همزمان با برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در مناطق و شهرستان‌های استان ایلام، مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی با حضور در محل های برگزاری انتخابات هیئت رییسه دختران و پسران شهرستان ایلام، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد بهار انقلاب را به آنها تبریک و تهنیت گفت.
در این محافل صمیمی انتخاباتی که با همراهی علی عباسی معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی استان، سیف الله شهبازی و خدیجه میرشکاری دو تن از مسؤلان سازمان دانش آموزی شهرستان ایلام و با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی صورت گرفت، کریمیان ضمن تاکید بر اجرای انتخابات آزاد، آن‌را نمونه ای شفاف از مردم سالاری و مشارکت دانست.

وی همچنین ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با تعاملات سیاسی و اجتماعی و حتی در سطحی بالاتر، آگاهی نسبت به مباحث کلان را از ثمرات این نهاد باارزش و مهم دانست و تاکید کرد: دانش آموزان با شرکت در این انتخابات سالم و حضور در تصمیم گیری‌ها می توانند در خود زمینه آمادگی برای اداره امورات کشور اسلامی مان را فراهم کنند.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همچنین مجلس دانش آموزی را به عنوان یکی از مهمترین ارکان سازمان دانش آموزی که وظیفه مقدسی دارد، برشمرد و از همه منتخبین و اعضای مجلس دانش آموزی خواست که بهترین ها را به عنوان هیئت رییسه و نماینده کشوری در زمان فعلی و در آینده نزدیک انتخاب کنند که بتوانند به عنوان زبان گویای دانش آموزان بسیار قابل قبول عمل کنند.

تهیه خبر: روژین باقرنژادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار