علیرضا کریمیان:

ادای احترام به شهدا و گرامیداشت یاد آنها وظیفه همه مردم است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون جوانانی است که در راه حفظ ارزش‌ها جانشان را نثار کردند؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را وظیفه تمام مردم دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام به شهدا و گرامیداشت یاد آنها وظیفه همه مردم است

به مناسبت دهه فجر و در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ مراسم جشن انقلاب اسلامی و ادای احترام به شهدا با حضور مدیرکل، معاونین و همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان ضمن ادای احترام به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت، هسته ای، علم و دانایی و تعلیم و تربیت؛ ایام پیروزی انقلاب را عظیم و عزیز دانست.

وی با بیان اینکه شهدا انسان های بزرگی بودند که مهم ترین موهبت الهی یعنی جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند گفت: اگر امروز در کشور امنیت داریم به خاطر جان شریف جوانان این کشور است که در راه اعتلاء کشور، پیروزی انقلاب و حفظ ارزش ها جانشان را تقدیم کردند و وظیفه ماست که تا ابد قدردان آنها باشیم، بنابراین احترام به شهدا وظیفه آحاد مردم ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت آخرین روز اداری دهه فجر را فرصت مغتنمی برای جشن انقلاب دانست و افزود: امروز این مراسم را در برابر یادمان شهدا برگزار می کنیم تا پیام روشنی را در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا مطرح کنیم و این ادای احترام را تنها محدود به دهه فجر ندانیم و آن را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنیم.

کریمیان در پایان همه همکاران را به حضور در راهپیمایی خودرویی ٢٢ بهمن دعوت کرد و گفت امیدواریم امسال نیز مراسم زیبا و پرشکوهی همچون سال های قبل داشته باشیم.

در ادامه این مراسم امیر علیجانی؛ سرپرست معاونت آموزش متوسطه ؛ فلسفه برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد شهدا خواند و گفت: پایداری کشور به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت ندانستند افزود: امیدوارم خداوند توفیق ادامه دادن راه شهدا را به همه ما بدهد.

علیجانی همچنین از برگزار نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان در طبقه اول اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار