دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

اشتیاق دانش‌آموزان در همراهی انقلاب بیشتر از مسئولانی است که نتوانستند پای انقلاب بمانند

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در آیین افتتاحیه دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی کشور عنوان کرد اشتیاق دانش‌آموزان در همراهی انقلاب بیشتر از مسئولانی است که نتوانستند پای انقلاب بمانند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اشتیاق دانش‌آموزان در همراهی انقلاب بیشتر از مسئولانی است که نتوانستند پای انقلاب بمانند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی ضمن تبریک دهه فجر، گفت: همچون ۴۳ سال گذشته که نوجوانان و جوانان در گذرگاه‌های مهم کشور گره گشایی کردند، امروز هم می‌توانند بارهای سنگین را از دوش ملت بردارند. چرا که اشتیاق دانش‌آموزان در همراهی انقلاب بیشتر از مسئولانی است که نتوانستند پای انقلاب بمانند.

وی تصریح کرد: آنچه در این چند سال گذشته و آنچه در حال رخ دادن است و آنچه قرار است انجام بشود تحت عنوان دیروز، امروز و فردا هدف اصلی این مجموعه نمایشگاه‌های دانش‌آموزی است.

این مقام مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان سعی دارند با الگوگیری از راه ‌شهید سلیمانی در این انقلاب سهم ویژه‌ای را داشته باشند.

افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خودباوری، سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه خود در نظام انقلاب اسلامی، جهت دادن صحیح به نوجوان در حوزه آزادی خواهی و تبیین نقش نوجوان در تحقق عدالت اسلامی از اهداف برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار