پنجمین نشست کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - پنجمین نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به میزبانی مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین نشست کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، پنجمین جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران استان تهران با حضور سیدمجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، برگزار شد.

در این نشست سیدمجتبی هاشمی، ضمن ضروری دانستن همکاری‌ها بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، تشکیل مداوم جلسات همراه با حضور اعضای کمیته را مهم دانسته و به اثربخشی فعال شدن کمیته همکاری‌ها در سطح مناطق تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: همکاری با نهادهای مختلف، به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و برنامه‌ریزی حضور مبلغین توانمند در مدارس در جهت برگزاری جلسات گفتمان دینی، حائز اهمیت است.

وی با توجه به نزدیک شدن به سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی در هشتم اسفند ماه، تشکیل جلسات مشترک ادارات آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه، جهت برگزاری مراسم و تقدیر از مربیان و روحانیون طرح امین فعال در مدارس را از اهم فعالیت‌های این حوزه دانست.

این مقام مسئول، از آمادگی آموزش و پرورش در خصوص امکان سنجی مناطق و بررسی نیاز آنان به حضور روحانیون جهادی جهت فعالیت در مدارس خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار