اجرای طرح « پـــاد» در مدارس شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تفاهم‌نامه‌ همکاری بین اداره کل با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات امضاءشد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح « پـــاد» در مدارس شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: برای تقویت آگاهی، نگرش و عملکرد دانش‌آموزان نسبت به موضوع دخانیات و همچنین ارتقاء سطح اطلاعات اولیاء گرامی، با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات «پاد» تفاهم‌نامه‌ای با عنوان پاد امضاء شد، تا مسئولان اجرایی جمعیت برای آموزش‌های لازم در مناطق حضور پیدا کنند و با هماهنگی‌های صورت گرفته کار آموزش را از مقطع ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم انجام دهند.

در این نشست محمد رضا مسجدی دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور در سخنانی اظهار کرد: بهترین فرصت و محل برای آموزش، مدارس است که می‌توانیم با آموزش صحیح و به هنگام مهارت‌ها دانش‌آموزان سالم و موفقی را برای آینده کشور پرورش دهیم.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با موضوع، آموزش دانش‌آموزان مدارس جهت پیشگیری ازاستعمال دخانیات با هدف تقویت و آگاهی و نگرش عملکرد دانش‌آموزان، اولیاء انجام پذیرفت و در این طرح نهادها و ادارات شهرستان‌ها در اجرا و پیشبرد اهداف طرح همکاری خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار