گلبانگ انقلاب در هنرستان پردیس و مهدیس آب‌پخش نواخته شد

آب پخش (پانا) - رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه آب‌پخش گفت تحقق آرمان‌های انقلاب مانند احیای تمدن‌های عظیم فرهنگی، حضور سازنده و فعال و پیشرو در میان ملت‌هاست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در هنرستان پردیس و مهدیس  آب‌پخش نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: صبح امروز با حضور بخشدار، امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، دستگاه های اجرائی و نظامی - انتظامی بخش آب پخش مراسم زنگ انقلاب به صورت نمادین در هنرستان پردیس و مهدیس منطقه آب پخش به صدا درآمد.

امام جمعه آب پخش ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی اظهار کرد : دهه فجر مختص یک نفر، یک قشر یا یک جناح خاص نیست همه ما به این انقلاب و شهدا بدهکار هستیم لذا برای حفظ ارزشهای اسلامی و بیان اهداف ودستاوردهای انقلاب اسلامی باید از این فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: برای به ثمر نشستن این انقلاب، زحمات فراوانی کشیده شده و خونهای پاکی بر زمین ریخته شده و باید با تمام وجود از آن پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از سال‌های آغازین انقلاب تاکنون نقشه های فراوانی برای مختل کردن حرکت انقلاب کشیده اند که با هوشیاری ملت ایران نقش بر آب شده است.

امام جمعه آب پخش خدمت به مردم را از مهمترین راه های مقابله با دسیسه های دشمنان برشمرد و افزود: مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم تلاش فراوان کنند چون بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان نظامی اسلامی، خدمت به مردم است.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه آبپخش در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی اظهارکرد : مردم ایران در چهار دهه ای که از انقلاب می گذرد برای حفظ آزادی و استقلالی که بدست آورده اند هزینه های زیادی را پرداخت کرده اند .

اکرم پاپری خاطر نشان کرد: تحقق آرمان های انقلاب مانند احیای تمدن های عظیم فرهنگی، حضور سازنده و فعال و پیشرو در میان ملت های دنیا، کسب آمادگی برای برقراری عدالت و اعتدال و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان های عالم، متقی و آزاده است.

پاپری گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول این سال‌ها دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف داشته وکشور ما هم اکنون در بسیاری عرصه‌ها با پیشرفبت قابل توجهی روبه‌رو شده است.

او مهمترین وظیفه دانش آموزان به عنوان نسل آینده استقلال کشور ایران را عنوان نمود و اظهار کرد : دهه فجر یک فرصت مناسب است برای بیان خدمات واقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران و یک فرصت خوب برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی ودستاوردهای انقلاب اسلامی که ما باید از این فرصت استفاده کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار