زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر طنین انداز شد

بوشهر(پانا)- همزمان با دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر ، معاونان، مشاوران و مدیران کل استانداری ، مسئولان نظامی و انتظامی ، آموزش و پرورش ، فرهنگیان و دانش‌آموزان در مدرسه فرزانگان بوشهر به صدا در آمد .

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر طنین انداز شد

استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی محصول حضور و حمایت از اندیشه ها و آرمان های امام خمینی برای ایجاد یک تحول تاریخی یعنی سرنگونی حکومت استبدادی است.

استاندار بوشهر افزود: انقلاب اسلامی به ملت و کشور ایران عزت و اقتدار بخشید و با وجود همه فراز و فرودها و دشمنی‌های دشمنان اما با عزت پابرجاست و برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی این اتفاق مهم دلیلی بر این مدعا است.

او گفت: امروز وظیفه ما تبعیت ازمقام معظم رهبری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

احمد محمدی زاده خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی توانمند و قدرتمند است و دشمن را تاکنون با اقتدار و صلابت و مقاومت ملت پشت سر گذاشته و منافقان کوردل که روزی در پناه صدام بودند و امروز در بیابان‌های عربستان نوکری نوکران آمریکا را می‌کنند در مقابل اراده ملت ایران عددی نیستند.

محمدی زاده اظهار کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما آمریکا را پشت سر گذاشتیم و اطمینان می‌دهم که تهدیدهای حوزه اقتصادی علیه کشور را با هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب و دولت به فرصت تبدیل می‌کنیم.

محمدی زاده گفت: نتیجه جنگ اقتصادی، استقلال اقتصادی کشور خواهد بود و با اتحاد و انسجام به این استقلال خواهیم رسید.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز بر خلاف میل و اراده استکبار جهانی در ایران اسلامی با اقتدار و افتخار جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

موحدی افزود: باور داریم این انقلاب فراز و فرودهایی داشته اما با پشتوانه مردم و رهبری‌های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب ادامه دارد و شکست نخواهد خورد. انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است و روز به روز قدرتمندانه تر و عزتمندانه تر از گذشته پابرجاست و به راه خود ادامه می‌دهد.

موحدی گفت: فرهنگیان و دانش آموزان امروز با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان دوباره ای می‌بندند و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی تخطی نمی‌کنند.

موحدی تصریح کرد: امروز معلمان این سرزمین عزم خود را برای تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی جزم کرده و مشکلات آنها را از راه خود منحرف نمی‌کند.

موحدی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز و چهار هزار معلم شهید که برای حفظ کشور جان خود را فدا کردند ثابت می‌کند که آموزش و پرورش پا در رکاب امام و رهبر معظم انقلاب گذاشته و گوش به فرمان رهبری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار