مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان:

سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با تربیت و پرورش دانش‌آموزان انقلابی ادامه دهنده راه دانش‌آموزان شهید است

‎گلستان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان تاکید کرد سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با تربیت و پرورش دانش‌آموزان انقلابی ادامه دهنده راه دانش‌آموزان شهید است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با تربیت و پرورش دانش‌آموزان انقلابی ادامه دهنده راه دانش‌آموزان شهید است

مریم سلطانی، ضمن تبریک دهه فجر بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است. مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی بود، هر ساله جشن می‌گیرند.

سازمان دانش آموزی استان گلستان با تربیت و پرورش دانش آموزان انقلابی، ادامه دهنده راه شهدا و دانش آموزان شهید است. مجموعه فعالیت‌هایی که امسال در قالب فعالیت یاوران انقلاب در بهمن‌ماه از سوی اعضای سازمان دانش‌آموزی، مربیان، مدرسان و همکاران سازمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، با رویکرد رزمایش مردمی در مقابل نظام سلطه برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی طراحی شده است. برگزاری مناظرات دانش آموزی از جمله مناظره دانش آموزی رای اولی ها با موضوع «چرا باید رای بدهیم» و با هدف ورود دانش آموزان به فضای انتخاباتی و افزایش مشارکت آنها در رای گیری و تصمیم گیری برای آینده کشور و معرفی توانمندی های اعضای سازمان دانش آموزی (تشکیلات پیشتازان، مجامع، مجلس دانش آموزی و خبرنگاران دانش آموز پانا) و همچنین ایجاد انگیزه تفکر در دانش آموزان جهت شناخت چرایی و اهمیت شرکت در انتخابات برگزار شد.

وی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان تشکل‌های سازمان در این ایام با فجرآفرینانی که در سال 57 و سال‌های قبل از آن مبارزه کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند دیدار و گفت‌وگو کرده و ضمن تجلیل و تکریم از آنان خاطرات و تجربیات آنان را ثبت و نقل کنند.

سلطانی بیان کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نقش و جایگاه دانش‌آموزان در این بیانیه و الزامات، اهداف و راهبردهایی که دانش‌آموزان باید نسبت به آنان آگاهی داشته باشند نیز یکی دیگر از محورهای فعالیت‌های یاوران انقلاب در بهمن‌ماه امسال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار