پنجمین کتابخانه مجهز به سالن مطالعه مدارس گنبد افتتاح شد

گلستان (پانا) - در اقدام ارزنده اولیا و فرهنگیان نیک‌اندیش یک آموزشگاه در گنبدکاووس، پنجمین کتابخانه مجهز به سالن مطالعه مدارس این شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین کتابخانه مجهز به سالن مطالعه مدارس گنبد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گنبد کاووس، پنجمین کتابخانه‌ مجهز به سالن مطالعه مدارس این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان متوسطه دوره دوم پسرانه شهید مطهری این شهرستان افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این آیین اظهار کرد: کمبود فضاهای کتابخانه‌ای و مطالعه در مدارس از مشکلات این شهرستان است که تلاش داریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بالاخص حمایت انجمن‌های اولیا و مربیان و جامعه نیکوکاران این فضاها و خرید کتاب‌های کمک درسی و کنکوری افزایش یابد.

کمال الدین نظرنژاد افزود: تاکنون پنج مدرسه در گنبدکاووس به کتابخانه و سالن مطالعه مجهز شده و قرار است طی روزهای آینده با کمک مجمع خیرین این شهرستان عملیات اجرایی یک مدرسه روستایی و ۲ فضای مطالعه جدید در مدارس شهری یکی ویژه دختران و دیگری برای پسران شروع شود.

وی اضافه کرد: فضای کتابخانه و مطالعه دبیرستان شهید مطهری که افزون بر ۵۰۰ دانش آموز دارد با زیربنای ۲۷۰مترمربع، ظرفیت مطالعه برای ۷۰ نفر و با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بهسازی و آماده شده است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان این دبیرستان و سایر مدارس پسرانه شهرستان می‌توانند در ۲ نوبت صبح و عصر از این کتابخانه و کتب بیشتر آموزشی و کمک درسی آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار