فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ تشریح کرد؛

برنامه‌های سپاه تهران در دهه فجر

امروز نظریه مقاومت انقلاب به عنوان مهمترین راهبردی است که ملت‌ها از آن استقبال می‌کنند/ تنها کابوسی که رژیم صهیونیستی و آمریکا با آن مواجه هستند صدور انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه هر ۲۲ بهمن به خودی خود یک حماسه جدید بوده است که ملت ایران آن را شکل داده‌، گفت امسال هم در تهران بزرگ به عنوان پایتخت و هم در سایر شهرها شاهد برگزاری برنامه‌های متفاوت و متنوع و مردمی خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سپاه تهران در دهه فجر

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه مبارک فجر، گفت: بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی و با وجود همه توطئه‌های مختلف دشمن که تلاش ‌کرد انقلاب اسلامی را متوقف و زمین‌گیر کند و تغییری در رفتار ایران به وجود آورند، انقلاب اسلامی درخت تناوری شده که تکیه‌گاه و امید ملت‌های مظلوم جهان است.

وی افزود: امروز نظریه مقاومت انقلاب به عنوان مهمترین راهبردی است که ملت‌ها از آن استقبال می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های ملت ایران مقابل استکبار می‌ایستند و به پیروزی می‌رسند. امروز جهان با یک ایران قوی و دنیا با یک انقلاب زنده و فراگیر مواجه است. امروز انقلاب اسلامی سربلند و مقتدر است و رو به رشد و پیشرفت است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی در حوزه‌های پزشکی، دفاعی و دارویی در زمره کشورهای برتر جهان و منطقه است‌ و امروز استکبار جهانی توانمندی‌های انقلاب اسلامی را پذیرفته است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ راهبرد مقاومت را به عنوان الگویی ثمربخش برای مظلومان عالم دانست و تصریح کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب بر کسی پوشیده نیست که راهبرد جهادی راهبرد ثمر بخش است و تنها کابوسی که رژیم صهیونیستی و آمریکا با آن مواجه هستند صدور انقلاب اسلامی است. در طول این ۴۳ سال شاهد رشد و بالنده شدن انقلاب اسلامی بودیم و روز به روز شاهد پذیرش شکست‌های پی در پی استکبار جهانی بودیم و هستیم. لذا دشمنان به دنبال هر فرصتی هستند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما ما شاهد انزوای روز افزون استکبار جهانی هستیم.

وی‌ با بیان اینکه هر ۲۲ بهمن به خودی خود یک حماسه جدید بوده است که ملت ایران آن را شکل داده‌اند، گفت: نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سردار حسن‌زاده با اشاره به برنامه‌های سپاه تهران برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امسال هم در تهران بزرگ به عنوان پایتخت و هم در سایر شهرها شاهد برگزاری برنامه‌های متفاوت و متنوع و مردمی خواهیم بود.

برنامه‌های سپاه تهران در دهه فجر

وی ادامه داد: در تهران بزرگ برنامه‌هایی با محوریت بسیج برگزار می شود و شاهد ۳۵۰۰ جشن محله محور خواهیم بود.برگزاری جشن های میدانی و خیابانی در فضای باز نیز از دیگر برنامه های سپاه تهران است که با اجرای ۱۱۰ برنامه دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران عنوان کرد: برگزاری رزمایش بزرگ کمک مومنانه یکی از برنامه های محوری سپاه تهران در این ایام است. روز ۱۵ بهمن بزرگترین کاروان کمک مومنانه شکل می گیرد و ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود و همچنین ۳۱۳ بسته جهیزیه نیز در مناطق مختلف توزیع می شود.

وی ادامه داد: رژه موتوری توسط موتورسواران در تهران حد فاصل فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا (س) در ۱۲ بهمن و اجرای برنامه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در محل‌های آسیب دیده تهران با حضور همه دستگاه‌ها از دیگر برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت دهه فجر است. عملیات نورافشانی در هزار و ۲۲ نقطه و محله و سر دادن ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت دهه فجر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جهادی و محرومیت زدایی نیز از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است، عنوان کرد: این برنامه‌ها با تمرکز روی محله‌های آسیب پذیر اجرا می شود و به مدت ۱۰ روز در محله‌های هرندی و خلاذیر با ارائه ۳۵ نوع خدمت متنوع اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی سراسری نیز در سطح تهران با محوریت کتاب شاه دزد برگزار می‌شود که به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود. امسال همچنین ۸۰ ایستگاه پردیس فرهنگی نیز در مسیر راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالگرد تشکیل لشکر ۲۷ گفت: امسال در ۱۷ بهمن ماه لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) تهران چهل ساله می شود و ما چهل سالگی سپاه تهران و لشگر ۲۷ را نیز گرامی می داریم. همچنین حاج احمد متوسلیان که توانست در دفاع مقدس به خوبی بدرخشد. به همین مناسبت در ۱۷ بهمن بزرگداشت تشکیل این تیپ را خواهیم داشت؛ تیپی که امروز به یک سپاه بزرگ به عنوان سپاه تهران بزرگ تبدیل شده و تکیه گاه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه تهران درباره محدودیت‌های کرونایی برگزاری مراسم ۲۲ بهمن گفت: امسال بخش عمده ای از فعالیت ها را با تجربه دوسال گذشته به صورت میدانی برگزار می‌کنیم. در مورد مراسم ۲۲ بهمن هم تابع دستورات ستاد کرونا هستیم که در اوایل هفته آینده اعلام می‌شود و در هر صورت مراسم جشن ۲۲ بهمن در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار