فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:دانش‌آموزان و جوانان موضوع اصلی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی هستند

تهران (پانا) - دوره توانمند سازی طرح اعتلای سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران (معلم آینده ساز) به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران در مرکز امامت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:دانش‌آموزان و جوانان موضوع اصلی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی هستند

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در حاشیه برگزاری دوره توانمند سازی طرح اعتلای سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران و در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران،اظهار داشت: طرح اعتلای فرهنگیان و دانش‌آموزای یکی از اصلی ترین برنامه‌های بسیج است.

او در ادامه بیان داشت: در طرح اعتلای فرهنگیان مجموعی از فرهنگیان و مربیان پرورشی گرد هم می‌آیند که تحولی در امر پرورشی در مدارس انجام دهند.

حسن‌زاده افزود: در طرح شهید بهنام محمدی که مختص دانش‌آموزان درحال برگزاری است، سعی داریم برنامه‌های پرورشی، اعتقادی، معنوی، بصیرتی و مهارتی را با استفاده از سرگروه و مربی‌هایی که برای دانش‌آموزان و جوانان در نظر گرفته‌ایم را به نحو احسن اجرا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اذعان داشت: سر فصلهای کلیدی گام دوم انقلاب اسلامی مباحثی است که برای مدیران، معلمان، معاونین پرورشی و مربیان طرح شهید بهنام محمدی در این دوره آموزش داده خواهدشد که امیدواریم با تربیت صحیح و کارآمد در آینده شاهد جوانان مومن و انقلابی باشیم.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار