وزیر کار خبر داد؛

حمایت از توسعه کسب‌ و کارهای زنان سرپرست خانوار

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر حمایت از توسعه مشاغل و کسب و کار در حوزه زنان سرپرست خانوار ، دارای معلولیت و کارآفرینان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از توسعه کسب‌ و کارهای زنان سرپرست خانوار

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» از نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین سرپرست خانوار و دارای معلولیت در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید و بر اهمیت این نوع مشاغل تاکید کرد.
در این بازدید، مسئولان بخش‌ها و غرفه‌‎های حاضر در نمایشگاه، چالش‌ها و مسائل خود را پیرامون توسعه مشاغل به ویژه در حوزه مشاغل خانگی بیان کردند.
غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه خواستار حمایت دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توسعه مشاغل در حوزه زنان سرپرست خانوار و معلولان شدند.
بازاریابی محصولات، بیمه و هزینه‌های درمانی معلولان، تهیه ابزار اولیه برای کار، کمک‌های حمل و نقل ویژه معلولان و تسهیل در صدور فرآیند مجوزهای بهداشتی، اختصاص محل مناسب و دائمی برای فروش و عرضه محصولات از جمله نکاتی بود که از سوی غرفه‌داران مطرح شد.
در این نمایشگاه صنایع دستی، غذایی، پوشاک، کشاورزی و کیف و چرم در معرض دید عموم و عرضه قرار گرفته است.
نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین سرپرست خانوار و معلول که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی خیابان آزادی افتتاح شده است تا 22 بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.
بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار