عضو هیات رئیسه مجلس قرائت کرد:

اعلام وصول سوال از وزرای بهداشت، کار و صمت

تهران (پانا)‌ - محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس ۵ سوال ملی از وزرای بهداشت، کار و صنعت و ۵ طرح را به صورت عادی در صحن اعلام وصول کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام وصول سوال از وزرای بهداشت، کار و صمت

محمد رشیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌) مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول ۵ سوال ملی و ۵ طرح به صورت عادی را به شرح زیر قرائت کرد:

- سوال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت عدم نظارت وزارت بهداشت بر دریافتی پزشکان از بیماران.

- سوال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت عدم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی.

- سوال ملی علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم اعتقاد به اجرای سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ برای رسیدن به رتبه اول منطقه در حوزه سلامت.

- سوال ملی موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتصاب معاونین مدیران و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه.

- سوال ملی محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اصلاحات ساختاری، متناسب‌سازی قیمت، بهبود کیفیت و نظارت بر معاملات صنعت خودرو.

- طرح اصلاح قانون مدیریت بحران کشور.

- طرح الحاق دو جزء به تبصره ۲ بند (چ) ماده (۳۷) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور.

- طرح تعیین حوزه‌های انتخاباتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی.

- طرح اصلاح تبصره (۱) ماده (۶۳) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

- طرح اصلاح بند (ب) ماده (۱) قانون برگزاری مناقصات.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار