علی غلامی:

اعضای مجلس دانش‌آموزی بهترین مشاوران آموزش و پرورش هستند

فشافویه (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی بر اهمیت مجلس دانش‌آموزی تاکید کرد و اعضای آن را بهترین مشاوران رئیس اداره آموزش و پرورش در امور دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس دانش‌آموزی بهترین مشاوران آموزش و پرورش هستند

علی غلامی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فشافویه از اهمیت مجلس دانش‌آموزی سخن گفت و از اعضای مجالس دانش‌آموزی پسران و دختران خواست در تصمیم‌سازی امور آموزشی و پرورشی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: ما همیشه تاکید داریم تا در تصمیمات مدارس، مدیران از نظرات دانش‌آموزان هم استفاده کنند، به همین سبب دانش‌آموزان هم باید تلاش کنند و با نظم در برگزاری جلسات به موانع و مشکلاتی که وجود دارند توجه داشته باشند تا بتوانند تصمیمات کارسازی را ارائه دهند.

غلامی ادامه داد: عضو مجلس دانش آموزی بودن به شما آموزش می‌دهد که در کارهای تیمی موفق باشید، با اصول انجام دادن کار تیمی آشنا شوید و همین موضوع در آینده باعث می‌شود تا شما آسان‌تر وارد اجتماع شوید و در عرصه‌های مختلف فعالیت کنید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فشافویه با اشاره به قوانین حضور دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌بایست این موضوع را با جدیت دنبال کنند و فعالیت درست داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه‌سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار