مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ خواستار شد

ضرورت تجهیز و توسعه مدارس به دلیل فرسودگی تجهیزات و افزایش دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، در جلسه کمیته اجرایی از طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس با توجه به افزایش تعداد دانش‌آموزان، فرسودگی تجهیزات مدارس و استهلاک ساختمان خبر داد و برنامه‌های مشترک در مناسبت‌های ملی با شهرداری را از عوامل موثر در کیفیت‌بخشی و تاثیرگذاری بیشتر فرهنگی آن عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تجهیز و توسعه مدارس به دلیل فرسودگی تجهیزات و افزایش دانش‌آموزان

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، جلسه کمیته اجرایی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس با حضور هادی حنیف‌نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 و رضا کامیاب؛ معاون پشتیبانی در دفتر سید محمود هدایت، شهردار منطقه 19 برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن قدردانی از شهردار منطقه و معاونین به دلیل نگاه مثبت به مسائل آموزش و پرورش افزود: مطمئن هستیم که با حضور مهدی هدایت و تیم مدیریتی وی شاهد تحولات مثبت و رو به رشدی در حمایت از مدارس، ارائه تجهیزات و اجرای برنامه های مشارکتی فرهنگی در سطح منطقه خواهیم بود.

وی به ضرورت اقدامات عمرانی در مدارس به دلیل وجود ساختمان های فرسوده و ایجاد فرونشست ها اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد دانش آموزان در مدارس نیز به دلیل موضوع مهاجرت، عامل دیگری در فرسودگی تجهیزات مدارس و استهلاک ساختمان محسوب می‌شود و همین موضوع نیز لزوم حمایت شهرداری در تامین تجهیزات نو در مدارس را بیشتر می کند.

حنیف‌نیا همچنین ضمن قدردانی از اجرای برنامه مشترک دومین سالگرد شهادت شهیدسلیمانی در بوستان ولایت گفت: اجرای برنامه های مشترک در مناسبت های ملی با شهرداری منطقه 19 می تواند به کیفیت و تاثیرگذاری بیشتر فرهنگی آن منجر شود.

مهدی هدایت شهردار منطقه، نیز در این جلسه اجرای طرح حمایت از مدارس را یکی از برنامه های اولویت دار این منطقه اعلام کرد و گفت: در همین راستا اقدامات مختلفی از ابتدای سال در قالب اجرای آسفالت و رفع نواقص عمرانی، رنگ آمیزی المان ها، خط کشی بلوک عابر پیاده، رفع فرونشست ها، تحویل مخازن تفکیک پسماند، اصلاح فضای سبز، ایزوگام مدارس و اجرای نمایش ها و مانورهای آموزشی، مشارکت در برگزاری جشن ها و نظایر آن انجام شده و در سال آتی نیز افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار