حضور در شورای دانش‌آموزی تمرینی برای سیاست‌ورزی و تربیت سیاسی و اجتماعی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، شورای دانش‌آموزی مدارس را فرصتی برای تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، مشارکت و تربیت سیاسی و اجتماعی و تربیت مدیران آینده دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور در شورای دانش‌آموزی تمرینی برای سیاست‌ورزی و تربیت سیاسی و اجتماعی است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، در جلسه ای که میان روسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه دخترانه منطقه 19برگزار شد، روسای شورای دانش آموزی به بیان مشکلات دانش آموزان در مدارس پرداختند.

هادی حنیف نیا؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه 19 در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای دانش آموزی مدارس دخترانه منطقه 19 تهران، اظهار کرد: مدرسه بهترین مکان برای تربیت دانش آموزان در ساحت های شش گانه مورد نظر در سند تحول بنیادین است.
وی افزود: بدون تردید حضور در شورای دانش آموزی تمرینی برای سیاست ورزی، مشارکت و تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان می باشد.
حنیف نیا با تاکید برتکریم دانش آموزان یادآور شد: تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تمرین مسوولیت پذیری در راستای توسعه فعالیت های گروهی از دیگر اهداف شکل گیری این تشکل دانش آموزی است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در پایان جلسه با بیان اینکه در غایت آموزش و پرورش؛ برآیند و خروجی عملکرد باید منجر به تربیت شهروند مطلوب و انسان صالح باشد گفت: تمامی عوامل مدرسه همواره باید توجه داشته باشند که قدم اول در پرداختن به مسائل تربیتی دانش آموزان، شناسایی دقیق نیازها و خواسته های امروز و فردای دانش آموزان است. زیرا عمیقا بر این باوریم که آینده ایران منوط به ویژگی های رفتاری، فکری، ابتکارات و خلاقیت های دانش آموزانی است که امروز در مدارس ما تحصیل می کنند و از این رو همواره دانش آموزان باید به این مساله توجه کنند که دوران تحصیل طلایی ترین فرصت برای افزایش سهم فرد از دانایی و توانایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار