مدیر آموزش و پرورش هامون:

پیشتازان بازوان توانمند آموزشی و تربیتی در مدارس هستند

هامون (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان هامون گفت مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز بازوان توانمند آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان بازوان توانمند آموزشی و تربیتی در مدارس هستند

علیرضا شهرکی در دوره تبیین طرح باز مهندسی تشکیلات پیشتازان که با حضور معاون سازمان دانش آموزی استان در شهرستان هامون برگزار شد، اظهار کرد: در دوران همه گیری کرونا فعالیت مربیان و اعضای پیشتازان در مدارس نه تنها متوقف نشد، بلکه با شکل گیری مدل جدید آموزشی در بستر فضای مجازی و شبکه دانش آموزی (شاد) دچار تغییرات محسوسی شد و اعضای این تشکل با شرکت در پویش ها و تولید محتواهای بی نظیر نقش بسزایی در تربیت آینده سازان این مرز و بوم ایفا کردند.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: تشکیلات پیشتازان در مدارس می تواند با سرلوحه قراردادن مضامین بیانیه گام دوم و بهره گیری از منویات و رهنودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بیش از پیش پایه های عزت و افتخار انقلاب اسلامی را بر پایه های علم، تهذیب و عمل استوار ساخته و در میدان های مبارزه با استکبار جهانی به خوبی نقش آفرینی کند.

شهرکی افزود: پیشتازان با فعالیت در زمینه های مختلف، روحیه خودباوری و تکیه بر داشته های خود را به دانش آموزان القا می کنند که این امر بسیار پسندیده و دارای ارزش است.

نسرین حاجی علی بیگی معاون سازمان دانش آموزی استان نیز با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان هامون از زحمات مربیان و دانش آموزان این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: اینکه در یکی از شهرستان های استان سیستان وبلوچستان چنین استعدادهای فراوانی وجود دارد مایه مباهات است و می طلبد که با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ برای رشد و تعالی این عزیزان راه را هموار کرد.

در ادامه جلسه نیز بازمهندسی اصول و فرایندهای سازمان دانش آموزی و سند تحول تشکیلات پیشتازان تشریح شد.

خبرنگار: محمد شیخی زاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار