مدیر امور شهری شهرستان پردیس:

خدمات شهری شبانه‌روزی است

پردیس (پانا) - مدیر امور شهری شهرستان پردیس می‌گوید از آنجایی که خدمات شهری شبانه‌روزی است، ساعت مشخصی برای خدمت‌رسانی وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمات شهری شبانه‌روزی است

سعید اسلامی با بیان اینکه واحد امور شهری 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: خدمات شهری در رابطه با نظافت سطح شهر، تخلیه زباله‌ها و رُفت و روب خیابان‌ها به صورت 24 ساعته در خدمت مردم شهرستان پردیس است.

وی با اشاره به انجام نمک‌‌‌پاشی خیابان‌ها گفت: نمک‌پاشی خیابان‌ها و معابر اصلی و پیاده روها به عهده خدمات‌رسانی شهرداری است؛ به غیر از داخل مجتمع‌ها، البته از مجتمع‌ها برای گرفتن نمک به ما مراجعه کرده و کیسه های نمک را تحویل گرفته و در مجتمع خود استفاده می کنند.

مدیر امور شهری شهرستان پردیس با اشاره به وجود انبار نمک در پردیس گفت: ما در چند نقطه از پردیس انبار نمک داریم، که انبار مرکزی پردیس در میدان عدالت خیابان فروردین جنوبی قرار دارد و مردم جهت دریافت کیسه های نمک به این انبارها مراجعه می‌کنند و به صورت دستی کیسه نمک را با خود می برند.

اسلامی در رابطه با نحوه نمک پاشی در خیابان‌ها و معابر اصلی گفت: در خیابان‌ها و معابری که به صورت آسفالت هستند نمک پاشی به صورت دستی انجام می‌شود و در مکان‌هایی که به صورت سنگ فرش هستند برف روبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از کارکنان شهرداری افرادی هستند که داخل شهر رفت و آمد می‌کنند و اگر موردی باشد آنها را رفع کرده و یا به مرکز اعلام می‌کنند، افزود: از آنجایی که شهرستان پردیس در دامنه کوه ساخته شده است در بیشتر مکان‌ها یخ‌زدگی داریم و همینطور یکی از معضلات ما ماشین‌های شخصی هستند که داخل خیابان‌های دارای سراشیبی و سربالایی پارک می‌کنند و برف روب‌های ما گاهی به این دلیل با مشکل روبرو می‌شوند.

مدیر امور شهری شهرستان پردیس با اشاره به مخازن نمک که در نزدیکی اکثر مدارس قرار دارند، تصریح کرد: در نزدیکی اکثر مدارس مخازن نمک وجود دارد و روزی که از سامانه هواشناسی به ما اعلام می‌کنند سامانه برف داریم قبل و بعد آن آماده باش هستیم و شارژ مخازن قبل و بعد از آن انجام می‌شود و در هر مخزن حدود 30 تا 40 کیسه نمک قرار می‌دهیم تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها توکل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار