افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم عمار در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم عمار در پردیس سینمایی فجر شهرستان اسلامشهر، همراه با رونمایی از مستند شهیدمحمود شفیعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم عمار در اسلامشهر

به همت جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران، مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار 1400، همزمان با اکران فیلم‌های منتخب در سینما فلسطین تهران، در پردیس سینمایی فجر شهرستان اسلامشهر نیز برگزار شد.

در این مراسم فیلم «سلام مهربان» مستند فعالیت‌های شهید مدافع حرم محمود شفیعی به نمایش درآمد و از خانواده این شهید توسط مسئولان تجلیل بعمل آمد.

در بخش دیگری از این جشنواره، حجت‌الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهر واوان و شهرستان اسلامشهر، در سخنانی برگزاری جشنواره فیلم عمار را تبلور حرکت بزرگ و مردمی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی دانست و افزود: هنرمندان متعهد می‌بایست با ارائه فیلم، سریال و مستند در این زمینه حضور فعال داشته باشند.

در جریان برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم عمار در شهرستان اسلامشهر، یک سانس از فیلم‌های جشنواره برای دانش‌آموزان واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر در نظر گرفته شده و ارگان‌هایی از جمله، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اسلامشهر از این جشنواره حمایت کردند.

جشنواره فیلم عمار از سال ۸۸ در زمینه ارائه فیلم‌های مرتبط با انقلاب اسلامی، مستند، نماهنگ آغاز به کار کرده است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار