بالاترین واکسیناسیون خراسان‌ رضوی در نیشابور انجام شده است

نیشابور (پانا) - رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای نیشابور از بالابودن درصدپوشش‌ واکسیناسیون نیشابور، زبرخان و فیروزه در مقایسه با استان و حتی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین واکسیناسیون خراسان‌ رضوی در نیشابور انجام شده است

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، محسن عظیمی‌نژاد، ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران حوزه واکسیناسیون به ویژه همکاران حوزه بهداشت خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار مربوط به ۱۶دی ماه، پوشش‌ نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲سال نیشابور، فیروزه و زبرخان ۹۴/۲درصد است که در مقایسه با خراسان رضوی (۹۱درصد) و همچنین میانگین کشوری (۸۹درصد) از شاخص خوبی برخوردار است.

رئیس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا همچنین پوشش‌ کامل واکسیناسیون را در افراد ۱۲سال به بالا ۸۱/۸۹ درصد اعلام کرد که از شاخص کشوری و استانی (۷۸درصد) حداقل ۳درصد بالاتر است.

وی همچنین میزان پوشش‌ نوبت سوم و یادآور واکسیناسیون را در افراد ۱۲سال به بالا ۱۴/۴درصد اعلام کرد که نسبت به شاخص استانی(۱۲) و کشوری(۱۳) از درصد بالاتری برخوردار است.

عظیمی‌نژاد در پایان از مشارکت مردم در اجرای واکسیناسیون تشکر و ابراز امیدواری کرد کلیه عزیزانی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت مراجعه واکسیناسیون خود را کامل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار