برگزاری کارگاه آموزشی طرح واکسیناسیون ۵ تا ۱۱ سال در کاشمر

کاشمر (پانا) - کارشناس سلامت آموزش و پرورش گفت کارگاه آموزشی طرح واکسیناسیون به‌صورت حضوری ویژه مدیران مقطع ابتدایی و غیرحضوری در بستر شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی طرح واکسیناسیون  ۵ تا ۱۱ سال در کاشمر

عفت اولیائی گفت: با توجه به عدم استقبال از طرح واکسیناسیون در کاشمر باید همه همت کنیم تا با تشویق دانش آموزان و خانواده ها به سقف حداکثری در این طرح برسیم.
اولیائی افزود: سلامتی دانش آموزان و هنکاران اولویت کاری حوزه سلامت اداره است.
در ادامه کارگاه آموزشی به صورت تخصصی توسط ریاست شبکه بهداشت مجتبی قائمی ادامه یافت.
قائمی درباره واکسیناسیون سنین ۵ تا ۱۱ سال نیز گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته در کشورهای دیگر دنیا و اویدنس‌های موجود دریافتیم که واکسیناسیون این گروه سنی الزامی است همچنین با توجه به اینکه سویه امیکرون در کشورهای دیگری که گسترش وسیع‌تری داشته، بیشتر سنین پایین را مبتلا کرده است و در برخی کشورها حتی آمار ابتلا و بستری اطفال را به ۳۰ درصد رسانده است، به همین دلیل واکسیناسیون این رده سنی ضرورت دارد.
وی اظهار کرد: تاکید فعلی ما بر رعایت پروتکل‌ها و تشویق مردم به واکسیناسیون دز سوم است.
مجتبی قائمی درباره آمار واکسیناسیون گفت: بالاترین آمار مربوط به منطقه کوهسرخ و کمترین آمار مربوط به کاشمر است، بنابراین انتظار می رود همانطور که در طرح واکسیناسیون دز اول و دوم بویژه در بین فرهنگیان بالاترین آمار را در استان داشتیم، در واکسیناسیون ۵ تا ۱۱ سال هم با وحدت و همدلی و همراهی و همکاری به آمار حداکثری برسیم.

دانش آموز خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار