مدیر عامل موسسه فرهنگی انتشارات مدرسه:

مازندران در تولید محتوای پیش‌دبستانی پیشرو و دارای نظریه است

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه فرهنگی انتشارات مدرسه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت استان مازندران در تولید محتوای پیش‌دبستانی پیشرو و دارای نظریه است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مازندران در تولید محتوای پیش‌دبستانی پیشرو و دارای نظریه است

«حمیدرضا شاه آبادی» مدیرعامل موسسه فرهنگی انتشارات مدرسه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: استان مازندران اولین استانی است که برای بسته محتوایی پیش دبستانی کتاب راهنمای معلم تدوین کرده است.

وی افزود: مازندران در این حوزه دارای نظریه است و تولید محتوا می کند که این تولید محتوا در استان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی انتشارات مدرسه تصریح کرد: وقتی از تمرکز زدایی حرف میزنیم باید در عمل نیز آن را نشان دهیم و در این زمینه باید از استعدادهای استان‌های کشور استفاده کنیم که مازندران در بحث تولید محتوای پیش دبستانی در واقع به کمک پایتخت آمده است و این باعث خوشحالی ماست و در کنار این همکاران احساس آرامش می کنیم.

وی گفت: زمینه‌های همکاری ما بسیار زیاد است و از آنجایی که توانایی نهفته بالایی در استان مازندران وجود دارد، ما میتوانیم همکاری‌های خود را در زمینه استاندارد سازی تولید محتوای پیش دبستانی افزایش دهیم. همچنین برای تولید محتوای پیش دبستانی سال آینده نیز از همکاری پرورش مازندران استفاده خواهیم کرد.

حمیدرضا شاه آبادی ادامه داد: ما توانایی آن را داریم که در تولید محتوای کیفی در ایام نوروز برای تقویت سواد خواندن، به روز کردن کتابخانه های کلاسی و آموزشگاهی با شرایط ویژه برای مازندران، برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه خدمات ویژه برای مدیران مدارس و معلمان استان مازندران در نمایشگاه کتاب سال آینده همکاری ویژه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار