شهادت شهید سلیمانی فراموش نشدنی است

دماوند (پانا) - جانشین فرمانده سپاه دماوند در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ایام فاطمیه گفت شهادت شهید سلیمانی برای دل‌های بی‌قرار هرگز فراموش نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت شهید سلیمانی فراموش نشدنی است

محمد میرزایی، جانشین فرمانده سپاه دماوند در مراسم دل‌های بی قرار که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد گفت: جوهره مکتب شهید سلیمانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری دو موضوع بوده است، یکی اخلاص و دیگری صدق ایشان و هرکسی که در زندگی‌اش اخلاص و درست‌کاری داشته باشه حتما به این مقام خواهد رسید.

وی ادامه داد: قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است؛ مکتب حاج قاسم سلیمانی تبلور مکتب و نهضت عاشورا است.

میرزایی تصریح کرد: سردار در همهٔ میدان‌ها حضور داشت و اتاقی محصور نداشت؛ چهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مقابله با ظلم و جبهه استکبار است که یکی از برجستگی‌های مکتب حاج قاسم است.

وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: لازم است سعی کنیم تا مثل حضرت زهرا(س) از ولی خود دفاع کنیم، طبق خواسته‌ای که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به آن اشاره کرد که جوانان شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت دهند، ضروری است از فرمایشات ایشان پیروی کنیم.

خبرنگار دانش آموز: زهرا نجاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار