مدیر آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد:

امروز جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت امروز جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در منطقه است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است

نورالله جوانشیری در جمع حاضران در این مراسم که به میزبانی دبیرستان دوره اول شاهد حمامی ناحیه ۶ مشهد در محل سالن اجتماعات هنرستان فرزانگان ۵ فاتح این ناحیه برگزارشد، گفت: هیچ گاه اسلام به این اندازه مقتدر و قدرتمند در جهان نبوده است. اسلام با اقتدار در مقابل کفر جهانی و تمامی قدرت ها عرض اندام می کند و تمامی نقشه ها و برنامه های پوشالی دشمنان را در هم می ریزد. دلیل آن آگاهی و بیداری امت اسلامی و جانفشانی شهدای عزیزی است که با اخلاص جان خود را در این راه فدا کرده اند.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در جنگ با عراق تعهد و عشق به آرمان ها بود. آرمان هایی که امروز جمهوری اسلامی را در جزیره ای امن قرار داده است. قدرت نظامی و ایمان ایران اسلامی لرزه بر اندام تمامی دشمنان ما در دنیا و منطقه انداخته است. امروز دشمنان از نام شهید سلیمانی خواب آسوده ندارند و هر لحظه منتظر انتقام سخت فرزندان شهید سلیمانی هستند.

وی افزود: پایگاه عین الاسد نقطه ای امن برای دشمن بود که فرزندان ما در کوتاهترین زمان ضربه مهلک به مقر آمریکایی و در حقیقت استکبار وارد کردند و آن را به تلی از خاک تبدیل کردند.
در این مراسم جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج، معاونین و کارشناسان اداری و بنیاد شهید منطقه، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران دانش آموزان تشکل های دانش آموزی حضور داشتند و از فرزند شهید قاسمی و فرزند شهید داوطلب تقدیر شد.
در ادامه مراسم تشییع پیکر پاک شهید گمنام انجام شد و حاضرین در مراسم، به پیکر پاک شهید گمنام و تمثال شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
مهدی خلیلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه به پانا گفت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا و هفته مقاومت در اکثر مدارس این ناحیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری در قالب نمایشگاه، مسابقه و عزاداری در حال برگزاری است.

خبرنگار: مائده آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار