مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد:

دفاع مقدس بالاترین معیار و نشانه ایمان قلبی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

مشهد (پانا)- کمیته برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد مقدس تشکیل شد و مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد تاکید کرد دفاع مقدس بالاترین معیار و نشانه ایمان قلبی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس بالاترین معیار و نشانه ایمان قلبی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است

نورا... جوانشیری مدیر آموزش و پرورش این ناحیه، با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و دلاوریهای ایثارگران و رزمندگان بعنوان بالا ترین ارزش های این نظام بیان کرد: دفاع مقدس بالاترین، عیار، معیار و نشانه ایمان قلبی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است و حفظ و ترویج این ارزشها را از مهمترین وظایف دانست.
وی با یادآوری یاد و خاطرات شهیدان و تحولات سیاسی منطقه عنوان کرد: دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار نظام بوده و امروزه جایگاه به حق جمهوری اسلامی مرهون دلاوری ها و شجاعتهای شهیدان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی بر برگزاری مسابقات و تبلیغات بهینه خصوصا در فضای مجازی و آذین بندی محیط های فیزیکی اداره و مدارس، متناسب با ایام دفاع مقدس، تاکید کرد.
مهدی خلیلی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه در حاشیه این جلسه به پانا گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع هفته دفاع مقدس، برنامه هایی در فضای مجازی در قالب فرهنگی، هنری و ادبی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است. تکریم و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدای فرهنگی و همچنین گفتمان های انقلابی و خاطره گویی توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مدارس برای دانش آموزان مورد نظر است.

وی گفت: زیارت و عطرافشانی مزار شهدا و جانمایی یادمان دفاع مقدس و تبلیغات محیطی در فضای مدارس از برنامه های این کمیته خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار