مدیر کل بهزیستی استان تهران:

نقش مهم مراکز مثبت زندگی در راستای حل مشکلات مددجویان بهزیستی

اسلامشهر (پانا) - مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت طرح مراکز مثبت زندگی در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی نقش بسزایی دارد که باید با نظارت و رویکرد مناسب برای هرچه مطلوب‌تر شدن خدمت‌رسانی تقویت شود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم مراکز مثبت زندگی در راستای حل مشکلات مددجویان بهزیستی

حمیدرضا جعفریان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر در سخنانی اقدامات و فعالیت‌های اجرایی در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و مشکلات و چالش‌های بخش‌های مختلف اداره بهزیستی اسلامشهر را بیان کرد.

همچنین سمانه زمانی گرمسیری، مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات ادارات بهزیستی شهرستان‌ها مهم هستند و با وجود مشکلات مددجویان، توانخواهان و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان اسلامشهر، این منطقه از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است.

وی تأکید کرد: مشکلات ادارات بهزیستی در برخی از شهرستان‌های تابعه از نظر نیرو و وجود آسیب‌های اجتماعی از دغدغه جدی و مهم بهزیستی استان تهران است.

زمانی ضمن اشاره به نقش مهم مراکز مثبت زندگی تصریح کرد: حل بخشی از مشکلات مددجویان به عهده این مراکز است و طرح مذکور در خدمت‌رسانی به جامعه هدف نقش بسزایی دارد که باید با نظارت و رویکرد مناسب برای هرچه مطلوب‌تر شدن خدمت‌رسانی تقویت شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار