امنیت، ارمغان مدرن دوربین‌های مداربسته

امنیت در تمام مفاهیم آن یکی از مهمترین موضوعاتی است که وجود آن برای انسان‌ها در هر سطحی مطرح است. با این حال گاه بهترین و شدیدترین تدابیر امنیتی هم ممکن است کافی نباشد. دلیل آن هم این است که همیشه سارقانی وجود دارند که سعی می‌کنند با ترفندهای مختلف امنیت افراد را مختل کنند و به دارایی‌های ما دستبرد بزنند. از این رو حفظ خانه و اماکنی که برای ما ارزشمند هستند، مانند مغازه، دفاتر کار و... یک ضرورت مهم است. راه‌ها و ابزارهای زیادی برای این موضوع وجود دارد که می‌توان از آنها به عنوان ابزارهای مدرن حفظ امنیت هم نام برد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امنیت، ارمغان مدرن دوربین‌های مداربسته

استفاده از دوربین مدار بسته از جمله این ابزارها است که به راحتی در بسیاری از اماکن قابل نصب است و نقشمهمی در حفظ امنیت و شناسایی سارقان دارد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که دارایی‌ها ارزشمندی دارید و تمایل دارید با نصب دوربین‌های مدار بسته از آنها محافظت کنید با این نوشته همراه شوید تا چند دوربین مدار بسته خوب برای شما معرفی کنیم.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P یکی از ساده‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین دوربین‌های مدار بسته است که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز می‌توانید آن را تهیه کنید. این دوربین از طریق سیم وصل می‌شود و یک ویژگی خوبی که دارد این است که می‌تواند بچرخد. این قابلیت که از آن به عنوان RAN یاد می‌شود با چرخش در زوایای مختلف می‌تواند بسیاری از نقاط مورد نظر را فیلمبرداری کند. همچنین مزیت خوب دیگر این دوربین، کیفیت خوب فیلمبرداری آن در شب است. این دوربین به دستگاه آنالوگ نیز متصل می‌شود. با این حال یکی از انتقاداتی که به این دوربین وارد شده، رزولوشن پایین آن است که به اعتقاد برخی باعث کیفیت پایین فیلمبرداری شده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITF

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITFدارای تکنولوژی آنالوگ است و رزولوشن تصویر آن 5 مگاپیکسل است. این دوربین هم با بهره‌مندی از قابلیت مادون قرمز EXIR با برد 20 متر، دید خوبی از محیط در شب ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های دیگر این دوربین می‌توان به تکنولوژی EXTRAاشاره کرد که به اعتقاد بسیاری برد بیشتری نسبت به دوربین‌های فناوری IR هایک ویژن دارد. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITF همچنین مجهز به 2D DNR یا کاهنده نویز دیجیتالی است. این دوربین هم قیمت مناسبی دارد اما نسبت به دوربین قبلی معرفی شده کمی گران‌تر است.

دوربین مدار بسته آنالوگ مدل W4PAK

دوربین مدار بسته آنالوگ مدل W4PAK هم یکی از دوربین‌های خوب و باکیفیت است که مجهز به حسگر تصویر CCD، ضبط کننده ویدئویی 4 کاناله، قابلیت ضبط صدا، قابلیت بزرگنمایی دیجیتال و دوربین بالت 2 مگاپیکسل دید در شب است. این دوربین هم قیمت متوسطی دارد و کیفیت دوربین آن خوب است. با این حال دوربین مدار بسته آنالوگ مدل W4PAK فاقد امکاناتی چون قابلیت چرخش Pan، عدم قابلیت چرخش Tilt و عدم بزرگنمایی اپتیکال است.

دوربین مدار بسته مدل W2308

دوربین مدار بسته مدل W2308 از جمله دوربین‌های خوب بی‌سیم است که دارای هشت عدد دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل است. پورت شبکه-پورت VGA - پورت USB - پورت HDMI، حسگر تصویر CMOS، قابلیت بزرگنمایی دیجیتال، دید در شب، قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های Android, iOS & Windows، زاویه دید 90 درجه، برخی از مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دوربین است. تنها نیاز شما برای تحت کنترل داشتن همه چیز بعد از تهیه این دوربین اتصال گوشی همراهتان به اینترنت است که می توانید به راحتی با خرید بسته اینترنت آلفا همراه اول به اینترنت دسترسی پیدا کنید. با این حال دوربین مدار بسته مدل W2308 فاقد امکاناتی چون ضبط صدا، قابلیت چرخش Tilt ، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال و قابلیت چرخش Pan است. با این حال علیرغم کاستی‌هایی که به آن اشاره شد، این دوربین به دلیل بهره‌مندی از برخی ویژگی‌های منحصر جز دوربین‌های رده بالا محسوب می‌شود و قیمت آن هم نسبتا بالا است. در مقابل ضریب امنیتی آن بسیار بالا است.

دوربین مداربسته تحت شبکه موبوتیکس مدل D25

دوربین مداربسته تحت شبکه موبوتیکس مدل D25 محصولی از کشور آلمان است و جز دوربین‌های رده بالا با قیمت بالا محسوب می‌شود. حسگر تصویر CMOS و ۵ مگاپیکسلی رنگی، زاویه دید ۱۰۳ درجه، برخی از ویژگی‌های مهم این دوربین است. یکی از ویژگی‌های خوب و منحصر این دوربین قابلیت انطباق پذیری آن با محیط‌های مختلف است. یعنی برخلاف برخی از دوربین‌ها که در دمای محیط خاصی کار می‌کنند دوربین موبوتیکس مدل D25 در هر دمایی از سرما و گرما، کیفیت خوبی از تصاویر و فیلم‌ها را ارائه می‌دهد.

قابلیت AGC یا قابلیت تنظیم اتومات نور، بُرد در فضای باز بین 80 تا 100 متر و در فضای بسته 25 الی 30 متر (عبور از 1-2 دیوار) هم جز ویژگی‌های منحصر این دوربین است. در رابطه با موبوتیکس مدل D25یک نکته مهم قیمت بالای آن است که ممکن است خرید آن برای برخی از افراد سنگین باشد.

با این حال اگر فکر می‌کنید این دوربین می‌تواند نیازهای امنیتی شما را به خوبی برآورده کند و اصطلاحا همان چیزیست که به دنبالش هستید نگران خرید آن نباشید، زیرا امکان خرید قسطی به راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خرید قسطی دوربین مدار بسته، بدون آنکه متحمل پرداخت سنگین شوید، به دوربین مورد نظر خود هم دست یابید.

دوربین مداربسته تحت شبکه بوش مدل NDP-7512-Z30K

دوربین NDP-7512-Z30K از نسل جدید دوربین‌هایی است که مجهز به تکنولوژی Starlight بوده و طبق آن تصاویر بدون نیاز به روشنایی ضبط شده و به صورت رنگی ارائه می‌شوند. این دوربین همچون مجهز به آلارم هشدار است، یعنی به محض تشخیص تهدید، آلارم آن به صدا درمی‌آید. مطابقت در دمای 40- الی 74+ سانتیگراد، قابلیت اضافه نمودن SD CARD تا ظرفیت 2 ترابایت، سرعت فیلمبرداری 1/1sec to 1/30,000sec 22 steps، حسگر CMOS، میزان بزرگنمایی اپتیکال تا 30 برابر و پشتیبانی از سیستم عامل‌های ویندوز، ios، اندورید، نیز از دیگر قابلیت فوق العاده این دوربین است. دوربین NDP-7512-Z30K جز دوربین‌های بسیار رده بالا محسوب می‌شود و از نظر بازه قیمتی در میان دوربین‌های معرفی شده بالاترین قیمت را دارد. با این حال ضریب امنیتی آن هم در کنار کیفیت بالای فیلم و تاویر بسیار بالاست. بنابراین با خرید آن می‌توانید با خیالی آسوده امنیت را در خانه یا محل کار خود ایجاد نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار