۱۱ انتقال احتمالی بزرگ در فوتبال اروپا

تهران (پانا) - نشریه انگلیسی سان فهرستی از بازیکنانی را که ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا به تیم جدیدی ملحق شوند، منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ انتقال احتمالی بزرگ در فوتبال اروپا

به گزارش ایرنا، با آغاز سال ۲۰۲۲، پنجره نقل و انتقالات زمستانی از امروز (شنبه) باز شد و تیم‌های مختلف انگلیسی، می‌توانند شروع به تقویت خود کنند. نشریه سان، فهرستی از ۱۱ انتقال بزرگی را که ممکن است در نقل و انتقلات زمستانی رقم بخورد، منتشر کرد.

دروازه‌بان

دن هندرسون

دروازه‌بان دوم شیاطین سرخ و تیم ملی انگلیس در روزهای درخشش دخه‌آ به یک نیمکت نشین تبدیل شده است. تاتنهام قصد به خدمت گرفتن این دروازه بان را دارد. او با رالف رانگنیک سرمربی یونایتد در روزهای آینده نشستی را برگزار خواهد کرد.

دفاع راست

کوین تریپیر

باشگاه نیوکاسل با ۱۵ میلیون یورو به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است تا ملی‌پوش سه‌شیرها را به جزیره بازگرداند.

دفاع وسط

اسون بات‌من

بازیکن ۲۱ ساله تیم لیل دیگر بازیکنی است که مد نظر نیوکاسل قرار داشته و ممکن است با ۴۰ میلیون پوند راهی این باشگاه شود.

آنتونیو رودیگر

این مدافع ۶ ماه از قراردادش با چلسی باقی مانده اما باشگاه لندنی برای اینکه از انتقال این بازیکن منتفع شود ممکن است در زمستان او را به فروش برساند. رئال مادرید از جمله تیم‌های خواهان این بازیکن است.

دفاع چپ

لوکاس دینیه

با توجه به مصدومیت بن چیلول و مارکوس آلونسو گزینه آبی‌های لندن برای پست دفاع چپ چلسی است.

هافبک‌ها

پل پوگبا

بازیکنی که حاضر به تمدید قرارداد با شیاطین سرخ نشد و ممکن است در پی اختلاف با مسوولان منچستریونایتد، به یوونتوس بازگردد.

آرون رمزی

مصدومیت‌های پی در پی باعث شده تا این ستاره ولزی جایگاهش را در ترکیب یووه از دست بدهد. در همین راستا عنوان شده نیوکاسل در تلاش است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

دله علی

او در تفکرات آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام جایی ندارد و به همین دلیل دیوید مویس به مسوولان وستهام دستور جذب این بازیکن را داده است.

خط حمله

عثمان دمبله

از او به عنوان یکی از استعدادهای جهان فوتبال یاد می‌شد. بازیکنی که یکی از عناصر اصلی فرانسه در راه قهرمانی جهان در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. با این حال او در بارسلونا به یک بازیکن همیشه مصدوم تبدیل شده تا مسوولان این باشگاه را به فکر فروش بیاندازد. با توجه به این موضوع او هم مدنظر مسوولان نیوکاسل قرار گرفته است.

آنتونی مارسیال

این بازیکن نیز امسال نتوانسته روزهای خوبی را در منچستر داشته باشد و پشت ترافیک خط حمله شیاطین سرخ مانده است. نیمکت نشینی های متوالی باعث شده تا او از سرمربی تیم اجازه جدایی‌اش را بگیرد. باشگاه سویا درخواست جذب قرضی را به او داده؛ البته این پیشنهاد در ابتدا رد شد اما این باشگاه در تلاش است تا بار دیگر پیشنهاد جدیدی را برای جذب این بازیکن مطرح کند.

دوشان ولاهوویچ

این موضوع از کسی پنهان نیست که آرسنال به یک مهاجم تمام عیار در این سطح نیاز دارد چرا که اوبامیانگ در خط حمله تیم تنهاست. توپچی‌ها نیز در صدد دریافت پیشنهادی هستند که بتواند این ستاره صربستانی که در ۲۲ بازی ۱۸ گل زده را برای کوچ به ورزشگاه امارات راضی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار