خیز آبی‌ها برای جنجالی‌ترین خرید سال؛ استقلال به یک قدمی خرید بازیکن پرسپولیس رسید

تهران (پانا) - روند مذاکرات استقلال تهران با بازیکن پرسپولیس برای حضور در این تیم شکل جدی‌تری را به خود گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خیز آبی‌ها برای جنجالی‌ترین خرید سال؛ استقلال به یک قدمی خرید بازیکن پرسپولیس رسید

بدنبال فسخ قرارداد هرویه میلیچ با استقلال تهران و ناامید شدن مدیران این باشگاه از بازگشت مدافع اروپایی به این تیم، تلاش‌ها برای خرید مدافع چپ مطمئن برای این تیم به صورت جدی ادامه دارد.

مدتی می‌شود که بحث علاقه باشگاه استقلال برای خرید محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس مطرح شده است و حالا براساس اخباری که شنیده شده، مذاکرات باشگاه استقلال با این بازیکن برای آبی‌پوش شدن ابتدا در حد پیشنهاد ساده بوده اما طی روزهای اخیر، شکل جدی‌تری به خود گرفته است و در آخرین مرحله مذاکرات محمد نادری از استقلالی‌ها تا یکشنبه زمان خواسته تا پاسخ پیشنهاد آنها را بدهد.

البته محمد نادری تحت قرارداد باشگاه کورتریک بلژیک است و باشگاه استقلال باید برای انتقال قرضی او رضایت تیم بلژیکی را هم بگیرد. همچنین شنیده می‌شود که یحیی گل محمدی روی ماندن محمد نادری نظر مثبت دارد اما با توجه به اینکه این بازیکن دو بار به صورت قرضی در پرسپولیس بازی کرده، انتقالش از کورتریک به پرسپولیس دیگر به صورت قرضی ممکن نخواهد بود و باید قرارداد دائم بنند که این موضوع هم نیازمند دریافت رضایت‌نامه از تیم بلژیکی است.

اما در حالی که مدیران باشگاه استقلال به صورت جدی در تلاش هستند تا با جذب محمد نادری خط دفاع تیمشان را تقویت کنند و هم با انتقالی جنجالی دل هواداران را بدست آورند، برخی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران با نادری تماس گرفته و به او تاکید کرده‌اند رفتن به استقلال از پرسپولیس تصمیم اشتباهی است و این بازیکن جوان از انتقال جنجالی پیشمان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار