در گفت‌وگو با پانا

جواد نوروزبیگی: نه در این دوره و هیچ سالی مقابل جشنواره فجر نمی‌ایستم

فرمی پر نکرده بودیم که تحریم کنیم

تهران (پانا) - جواد نوروزبیگی تهیه کننده شناخته شده سینمای ایران که امسال می‌توانست با فیلم «برادران لیلا» در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد گفت با وجود آنکه علاقه‌مند بوده است در جشنواره حضور داشته باشد اما به دلیل ادامه فیلمبرداری فرم حضور جشنواره را پر نکرده و هیچ تحریمی در کار نبوده است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جواد نوروزبیگی: نه در این دوره و هیچ سالی مقابل جشنواره فجر نمی‌ایستم

سعید روستایی کارگردان جوانی است که در سال‌های گذشته با دو فیلم «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و جوایز متعددی را هم کسب کرده است، امسال نیز طرفداران سینما، اهالی رسانه و منتقدان منتظر حضور سومین فیلم بلند این کارگردان در جشنواره فجر بودند اما برخی اخبار از انصراف این کارگردان از حضور در فجر حکایت می‌کرد و «برادران لیلا» در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درنمی‌آید.

این در حالی است که مردادماه امسال در خبری رسمی از سوی روابط عمومی فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی اعلام شد فیلمبرداری این فیلم آغاز شده است، با این وجود ضبط «برادران لیلا» همچنان ادامه دارد و این فیلم برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده نخواهد شد.

فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا به امروز در خیابان هاشمی تهران، خیابان رودکی و مناطقی از حوالی تهران فیلمبرداری شده اما کار گروه تولید این فیلم همچنان ادامه دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، سعید پورصمیمی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در همین ارتباط جواد نوروزبیگی تهیه کننده شناخته شده سینمای ایران در گفت‌وگو با پانا با اشاره به عدم حضور این فیلم در مهمترین رویداد سینمایی کشور گفت: «ما جشنواره فجر را تحریم نکرده‌ایم، زمانیکه فیلمبرداری کار به پایان نرسیده، بدیهی است که فرم حضور در جشنواره فجر را پر نکنیم.»

نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» یا اشاره اینکه سعید روستایی پیش از این اعلام کرده بود که فیلم برادران لیلا به دلیل تمام نشدن پروسه فیلمبرداری کار به جشنواره چهلم نخواهد رسید، اظهار کرد: «همچنان این فیلم درگیر فیلمبرداری است، من در ادوار مختلف جشنواره فجر فیلم‌هایم را به دبیرخانه جشنواره رساندم و گاه این فیلم‌ها مورد تایید هیات انتخاب این رویداد سینمایی نبوده است، اما در هیچ سالی جشنواره فیلم فجر را تحریم نکرده‌ام.»

این تهیه‌کننده شناخته شده سینمای ایران تاکید کرد: «ما اصلا فرمی پر نکرده ایم که جشنواره را تحریم کنیم، علاقه‌مند بودیم تا فرم جشنواره را پر کنیم، ولی زمانی که فیلمبرداری کار به پایان نرسیده چگونه فرم را پر کنم. نه در این دوره و نه هیچ‌ دوره دیگری، مقابل جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رکن سینمای ایران نخواهم ایستاد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار