دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با کارکنان معاونت سوادآموزی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها در شناسایی افراد بی‌سواد و ارائه بسته‌های تشویقی به سوادآموزان از جمله برنامه‌های حوزه سوادآموزی استان است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با کارکنان معاونت سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با تبریک سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی در 7 دی 1358و برشمردن دستاوردهای این نهاد انقلابی اظهار کرد: استان گیلان که در سال 1355 در گروه سنی 6 سال به بالاتر حدود 51 درصد جمعیت باسواد داشت، امروز براساس برآوردهای صورت گرفته این رقم به 98/4 درصد در گروه سنی هدف ( 10 تا 49 سال) رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش این نهاد در توسعه و گسترش علم و دانایی، خاطرنشان کرد: رفع بی سوادی و تلاش برای افزایش سطح آگاهی و توسعه فرهنگی موجب پیشرفت کشور می شود.

رحمتی در ادامه ضمن تقدیر از کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر معاونت نهضت سواد آموزی استان، تصریح کرد: کسب رتبه برتر معاونت سوادآموزی استان حاصل تلاش مربیان، مسئولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش، حمایت های اعضای شوراهای پشتیبانی سوادآموزی، گروه بهبود کیفیت، همراهی موسسات و تشکل های مردم نهاد و مدیران مراکز یادگیری محلی با همکاران پرتلاش مجموعه سوادآموزی است.

شایان ذکر است مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در این دیدار از همکاران حوزه نهضت سواد آموزی استان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار