پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه به مناسبت 7 دی ماه ،سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی

حمیدیه (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه در پیامی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره)، در دی ماه 58 و فرا رسیدن هفته نهضت سوادآموزی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه به مناسبت  7 دی ماه ،سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی

به گزارش پانا ، در پیام عزیز مزرعه آمده است:

جامعه ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کند در همه عرصه ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم افتخار و برازندگی برافراشته می شود و افق های روشن را پیش روی خویش خواهد گشود.
علم آموزی یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های دین اسلام است که بارها از سوی پیامبراکرم (ص) وائمه اطهار (ع) مورد تاکید و تشویق قرار گرفت. هفتم دی ماه سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)نقطه عطفی در فراگیری و همگانی شدن امر آموزش خواهد بود.

آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه هم با تلاش مدیران، مسئولان وعلی الخصوص آموزشیاران دلسوز وبی ادعا برای دستیابی به عدالت آموزشی در بستر نهضتی فراگیر برای ریشه کنی بی سوادی در کشور موفقیت های به دست آورده است که جای بسی مباهات و افتخار دارد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به همه تلاشگران و فعالان این عرصه پرامید برای همه آنان موفقیت روز افزون، عزت وسربلندی آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار