برگزاری جلسات قطبی برای استفاده درست دانش‌آموزان از فضای مجازی

پاکدشت (پانا) - کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش پاکدشت، از برگزاری جلسات قطبی مدیران مقطع ابتدایی، به منظور استفاده صحیح دانش‌آموزان از فضای مجازی و تکنولوژی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات قطبی برای  استفاده درست دانش‌آموزان از فضای مجازی

فاطمه سیری، کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، در ارتباط با تفاوت بین فناوری به عنوان ابزار و فناوری به عنوان یک فعالیت انسانی، صحبت کرد و با اشاره به تجلی ماهیت فناوری در تمام ابعاد وجودی انسان گفت: در دنیای کنونی بین فناوری و انسان، پیوندی ناگسستنی وجود دارد؛ به طوری که جدا کردن این دو از یکدیگر، تقریبا غیرممکن شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از آنجا که دانش‌آموزان به عنوان تولیدکنندگان دانش در فضای مجازی تلقی می‌شوند، ضروری است مهارت‌های لازم در زمینه استفاده از تکنولوژی به آنان آموزش داده شود.

در ادامه، مصطفی برجی، کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و مدرس استانی کانون یاریگران زندگی، به نقش محبت و نگاه محبت‌آمیز از سوی مسئولین مدارس به دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: مدیر مدرسه به عنوان یک متخصص، بزرگ‌ترین ظرفیت وجودی هر مدرسه است که با استفاده از سبک راهبرانه و مدیریت صحیح، می‌تواند فضایی تواَم با همدلی و صمیمیت را ایجاد کند که اثرات آن تا پایان عمر یک دانش‌آموز قابل مشاهده است.

برجی همچنین در پایان سخنانش، در ارتباط با علل گرایش نوجوانان به مواد مخدر و بروز اعتیاد در میان این گروه سنی مطالبی را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار