معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

آغازثبت نام دانش‌آموزان متوسطه اول در جشنواره نوجوان خوارزمی

تهران (پانا) - ثبت‌نام هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از 1400/10/06 در سامانه همگام فعال شد و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغازثبت نام دانش‌آموزان متوسطه اول در جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ثبت‌نام هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از 1400/10/06در سامانه همگام فعال شده و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

پانته آدرّی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این دوره از جشنواره شامل 9 محور پژوهش، دست سازه، ادبیات فارسی، زبان خارجی، فعالیت های آزمایشگاهی، بازارچه های کسب و کار دانش آموزی، ریاضی، برنامه نویسی، مناظره است و در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

همچنین برگزیدگان استان در تابستان 1401 در مرحله کشوری در استان اصفهان شرکت خواهند کرد.

درّی افزود: با توجه به اینکه مهمترین شاخص عملکرد در جشنواره نوجوان خوارزمی حضور حداکثری دانش آموزان در سطح مدرسه است. بنابراین اطلاع رسانی موثر و به موقع به تمام مدیران مدارس و تبلیغ برای مشارکت حداکثری مورد انتظار است.

گفتنی است شرکت‌کنندگان می توانند با ورود به سایت hamgam.medu.ir با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که مدیر مدرسه در اختیار آنها می‌گذارد، اقدام به ثبت‌نام در جشنواره کنند و ابتدا راهنمای ثبت‌نام را به دقت مطالعه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار